  • Data: 2012-04-01 22:28:25
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-01 22:13, Skrypëk pisze:

    > Ale po co biadolisz nad WP7, jak go nie używasz, jego użytkownicy są
    > zadowoleni a twój android niedorobiony?

    bo jak uzywac system, ktory w wiekszosci wymagan nie spelnialby moich
    oczekiwan?

    Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady,
    jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac
    (ot, da sie z tym zyc).
    Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system, to nie mialbym specjalnie
    problemu by go zmienic (jesli przy podobnej funkcjonalnosci
    wyeliminowalby pare bolaczek).

    Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7 jest
    och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad, ktore
    przytlaczaja ten system, powodujac, ze moze on sie podobac osobie, ktora
    od telefonu wymaga tylko telefonowania, wyslania sms'a oraz zrobienia
    sweet fotki i wrzucenia jej do blogu. Natomiast cala funkcjonalnosc tego
    co daje, np. nienawidzony android /* nie jest brana przez ciebie pod uwage.

    /* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie
    przerastaja, jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida -
    ewidentnie wskazuje na pewnego rodzaju fanatyzm.
    Jak otworzysz lodowke, to tez z niej wyskakuje android?
    Fanatycy w przeszlosci najczesciej wszczynali wojny - i czuje, ze gdyby
    ktos ci dal bron, to wystrzelalbys kazdego, kto powie zle slowo o WP7 ;)
    Wyluzuj - na WP7 swiat sie nie konczy - jest cala masa innych systemow,
    ktore sa lepsze od WP7 pod wieloma wzgledami.

    --
    pozdr
    Adam (AL)