  • Data: 2012-04-01 22:39:51
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-01 22:26, Skrypëk pisze:

    > Kretynie patentowany. Jak mi wmawiasz, że noszę razem z telefonem jakieś
    > słowniki, to ci tłumaczę: nigdy nie nosiłem ze sobą słowników. Ani
    > książki kucharskiej ani telefonicznej.
    >
    > Encyklopedii na meblościance też już od dawna nie mam. Ty masz w
    > telefonie pewnie z dziesięć? Kryształy też do telefonu przeniosłeś?

    co peka zylka - sprzedawczyku WP7 od siedmiu bolesci?
    ;)

    > Kakmar, jakiś ALdroid itp.

    ALdroid to ja - jak pisze z telefonu - jesli nie zauwazyles.
    I nigdy nie wspomnialem o AngryBirds - 'klamco lustracyjny'.

    No ale dalej kontynuuj - posluchamy tu twoich bredni :)

    > Ależ to nie tak. Jak ktoś pisze, że android wymięka w temacie dizajnu,
    > ergonomii, stabilności i szybkości działania w nawet tak podstawowych
    > obszarach jak renderowanie HTML a nawet samego GUI, to ty zmieniasz
    > temat na jakieś starożytne słowniki i encyklopedie offline (z których i
    > tak nie korzystasz). No i że na WP nie ma darmowych Ptaków.

    no i prosze - znowu wyjezdzasz z jakimis ptakami,

    zamiast wprost jak bialy czlowiek powiedziec, ze WP7 nie ma masy
    funkcjonalnosci, ktore mozna spotkac na wielu systemach (nie tylko w
    androidzie) (tak ma kafle, ktore funkcjonalne sa tylko na pierwszy rzut
    oka - po dluzszym obcowaniu i doinstalowaniu paru aplikacji
    (niekoniecznie z ptakami ;) sa wkurwiajace)

    > Nie androida tylko androidziarzy. Debili, którzy dla lansu wgrywają do
    > telefonu multum słowników, a potem nawet ich nie używają. No chyba że
    > taka jest jakość tych słowników, że występuje w nich "flustracja".

    bo niektorzy ruszaja sie po swiecie a nie tylko na okolo komina jak ty.
    A jak jedziesz juz z Pcimia Wilkiego do Malego, to procz telefonu z WP7
    zabierasz wiadro gadzetow ze soba.

    > A android to krok wstecz w stosunku do Windows Mobile?

    A co ma jeden z drugim wspolnego?

    Nokia popelnila blad calkowicie rezygnujac z rozwoju wlasnego systemu i
    za nawowa Elopa - bylego pracownika M$ - calkowicie powierzyla swoje
    'byc albo nie byc' w rece M$ i jej niedopracowanego WP7.

    Nawet Samsung rozumie, ze Google kiedys moze powiedziec basta i rozwija
    rownolegle swoj system Bada.

    Nokia - jak dalej pojdzie ta droga - za dwa lata bedzie wspomnieniem
    (jak SAAB, w ktorego upadek tez jeszcze niedawno nikt nie wierzyl)

    --
    pozdr
    Adam (AL)