  • Data: 2012-04-01 16:11:04
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > zreszta ciebie obchodzi tylko to co jest w WP7, w tym kafle.
    > Zreszta procz kafli tam nic prawie nie ma ;)

    Co ty masz taką obsesję na punkcie tej glazury?
    Słowniki mnie nigdy interesowały ani na Symbianie, ani na BlackBerry, ani na
    androidzie ani WP - mam nagle zacząć się nimi podniecać, bo androidziarze
    ogłosili iż słowniki od dzisiaj są amejzing?

    > rozumiem, ze nosisz slowniki papierowe w kieszeni jako kolejny gadzet
    > do telefonu z WP7.

    Po co? Co to za debilistyczny wymysł w ogóle?

    > Przypomnijmy sobie, so juz nosisz z telefonem z
    > WP7

    Nic. Wkładam do kieszeni jedynie telefon. A do drugiej klucze.
    Dzięki temu nie muszę owijać go folią jak wieśniak.

    > nikt tu tak nie powiedzial - procz ciebie.

    Ależ androdziarze mówili, kłamco lustracyjny.

    > Dodatkowo co chwila wyskakujesz z xboxlive

    Dawno nie wspominałem o XBL. A gdyby policzyć okazałoby się, że ty
    wyskakujesz z nim częściej. Tak samo jak z kaflami. Boś stuknięty.

    > jako remedium na caly
    > szereg wad telefonu z WP7

    Nigdy nie obiecywałem ci żadnego remedium na twoje urojone problemy.

    > tak tylko powie sflustrowany sprzedawca badziewi WP7

    Co to znaczy sflustrowany? W którym z twoich wszystkich androidziarskich
    słowników znalazłeś takie słowo?

    > juz tyle tu tego padlo, ze sobie sam pozbieraj ta liste.

    No jak na razie same głupoty jak "za mało słowników firm trzecich". Co to ma
    wspólnego z systemem opracyjnym i badziewną zasobożernością androida?