  • Data: 2012-04-02 02:20:47
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > bo jak uzywac system, ktory w wiekszosci wymagan nie spelnialby moich
    > oczekiwan?

    Nikt cię nie zmusza do używania, kłamco lustracyjny. Za to jakaś religia cię
    zmusza do narzekania i opowiadania głupot.

    > Ja nigdy nie twierdzilem, ze android jest super etc - ma swoje wady,
    > jednak ma rowniez caly szereg zalet, ktore te wady potrafia zniwelowac
    > (ot, da sie z tym zyc).

    No co ty powiesz? Ale w ajfonach, blackberry i WP7 to już tak nie działa?

    > Natomiast, jesli pojawilby sie lepszy system,

    Od androida? Już są. Nawet trzy.

    > Ty natomiast, z uporem maniaka podkreslasz na kazdym kroku jaki WP7
    > jest och i ach i bez wad, nie zauwazajac, ze na 1 zalete ma 10 wad,

    Brak dziesięciu słowników, z których i tak nie potrafisz skorzystać, to nie
    jest 10 wad, nieuku.

    > Natomiast cala
    > funkcjonalnosc tego co daje, np. nienawidzony android /* nie jest
    > brana przez ciebie pod uwage.

    WP, blackberry i iOS też pozwalają zainstalować w telefonie 100
    niepotrzebnych aplikacji. Amejzing Google nie wynalazło aplikacji ani
    marketu, owco ty.

    > /* ja rozumiem, ze jestes nietechniczny i niektore rzeczy cie
    > przerastaja,

    Przecież to ciebie przerasta twoje 10 słowników w telefonie. Z ani jednego
    nie potrafiłeś skorzystać i sprawdzić co to jest "flustracja".

    > jednak twoja antypatia - szczegolnie do androida -

    Nie do androida tylko do takich głąbów jak ty. Ciemniaków, co się szczycą
    zainstalowaniem 100 aplikacji i pogrupowaniem ich w dziesięć folderów, w tym
    10 czytników ebooków, służących przeczytaniu jednej książki rocznie, by
    potem pisać o "flustracji" i nawet nie zajrzeć do żadnego z 10 słowników.

    Już się zdemaskowałeś jako jełop używający smartfona dla lansu (jakby akurat
    komuś imponowało twoje multum nieużywanych aplikacj w telefonie i
    niesamowita techniczność jaką się wykazałeś układając je w foldery). Już
    wystarczy.