  • Data: 2012-03-31 14:27:50
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:52:51 +0200, Skrypëk napisał(a):
    > Więcej nie da rady bo odświeżanie ekranu.

    Chcialem zobaczyc czy potrafi mniej. Nie zobaczylem, wiec nadal nie wiem co
    mierzy. Skad wiesz czy jest to jakas "wydajnosc grafiki", czy np wlasnie
    odswiezanie w trybie "oszczedzaj baterie".

    >Czy Symbian w ogóle jest jeszcze relevant?

    Przegladarke moga aktualizowac, Belle wchodzi ..

    > Każdy może na ajfonie, androidzie czy WP. HTML5 już ma większą publikę niż
    > śmierdzący flash.

    Ja tu nie o wojnie flash-html5, tylko "nowoczesnosc" kontra "stare, male,
    dobre, wszedzie dzialajace".

    > Faktycznie, dokładnie natychmiast wskazuje konkretny dom. Pewnie z danych
    > wifi.
    > Co mnie zadziwia, to że bing maps w polsce tak dobrze potrafi, gdy nawet nie
    > oferuje wyszukiwania adresów. Być może wymienili się danymi z Nokia Maps,
    > które lokalizuje równie dobrze (tę zieloną gałkię na dole trzeba kliknąć).

    A nie google ? Chyba tylko intensywnie zbieraja takie dane.
    Ewentualnie jeszcze inna firma - Apple chyba tez to od kogos kupilo.

    Bo nie slychac zeby Bing jezdzil po okolicy z antenami, a google tak.
    Nokia to powiedzmy moze namierzanie wifi w BTS wbudowac i skorzystac z
    zainstalowanych przez operatorow, nawet bez ich wiedzy, ale czy to robi ?
    No chyba ze wszyscy wykorzystuja momenty gdy abonenci wlacza GPS ..

    > Prosto: kilkasz na "zezwalaj zawsze dla tej witryny".

    Nie, ja o druga strone pytam - jak to na serwerze zrobic, zeby namierzyc
    surfera bez zadnych pytan. Przyjdzie zawijac komputery w folie :-)

    > A jeśli chodzi o paranoję: nawet jeśli jakieś informacje są do binga
    > wysyłane, to nie są powiązane z tobą i nie są przetwarzane w celach
    > marketingowych. Zauważ, że bing ani nokia nie wymaga zalogowania do
    > wyświetlania własnej lokacji, jak to lubią robić produkty agencji reklamowej
    > google.

    nie no, jasne, GIODO do MS wpadl z kontrola, wszystkie serwery im obejrzal,
    programy kazal sobie pokazac, sprawdzil co oni tam zbieraja a czego nie ..

    J.