  • Data: 2012-04-01 08:59:04
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-30 17:42, Skrypëk pisze:

    > Zupełnie mnie to nie obchodzi. Pierwsze słyszę, że słownik to
    > obowiązkowa aplikacja na smartfony.

    zreszta ciebie obchodzi tylko to co jest w WP7, w tym kafle.
    Zreszta procz kafli tam nic prawie nie ma ;)

    > Co to za marketingowy bełkot? Od kiedy to "ilość alternatywnych wyborów
    > słowników" jest takie trendi i dżezi? I jaką "ilość" słowników dołącza
    > google do androida? Trzy kilogramy? Pięć?

    rozumiem, ze nosisz slowniki papierowe w kieszeni jako kolejny gadzet do
    telefonu z WP7. Przypomnijmy sobie, so juz nosisz z telefonem z WP7:
    pendrive, kindle, notebook (pewnie o czyms zapomnialem) - ale teraz
    dochodzi kolejny gadzet: slownik papierowy.

    > Androidziarzom tymczasem by sie raczej przydał po prostu systemowy
    > spellchecker, który usuwa spacje sprzed pytajników.

    > To nie ja brak darmowej wersji Angry Birds wysnułem jak wadę
    > dyskwalifikującą smartfon. To wasze androidowe pojeby typu kakmar.

    nikt tu tak nie powiedzial - procz ciebie.
    Dodatkowo co chwila wyskakujesz z xboxlive jako remedium na caly szereg
    wad telefonu z WP7 (i zwaz, ze nie mowie Lumia)

    > Tak. Pitolenie o ColorDict na WP7 to próba odwrócenia uwagi od
    > badziewiarstwa androidowego.

    tak tylko powie sflustrowany sprzedawca badziewi WP7

    > A której funkcjonalności amerykańskiej, nieuzupełnionej przez
    > europejskie aplikacje, tak bardzo ci brakuje? Bing Local Scout?

    juz tyle tu tego padlo, ze sobie sam pozbieraj ta liste.

    --
    pozdr
    Adam (AL)