  • Data: 2021-07-02 11:36:08
    Temat: Re: Jaki smartfon ... WYBRAŁAM ?
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30 cze 2021 o 10:32, Ewa pisze:

    > Powinnam była podać od 6000mAh, a nie do.
    > Przy takim filtrze (razem z moimi pozostałymi) i cenie do 1400 zł

    AMOLED jest oszczędniejszy od IPSa; 7nm od 12nm itd...
    (warto brać pod uwagę nie tylko pojemność akumulatora,
    ale także energochłonność urządzenia)

    Indukcyjne ładowanie ułatwia życia, ale ileż takich ładowarek
    można mieć?... Zwykłe gniazdo 5V (nawet z przewodami) można
    znaleźć (choćby w galeriach handlowych są stosowne/pancerne
    szafki z przewodami i ławeczki z gniazdami) znacznie łatwiej
    niż indukcyjną ładowarkę, więc tę indukcję raczej ;) trzeba
    ograniczyć do mieszkania i samochodu...

    Będę nadal polował na Poco F3 -- wg mnie to optymalny wybór.
    48 megapikseli -- zamiast 108; mała ;) liczba kamer; mniejsza
    merytoryczność ;) tych kamer (mniej odstają od korpusu) itd...
    Wg mnie powyższe cechy są zaletami, nie wadami... Wadą jest
    brak miejsca na kartę pamięci, ale jeśli w zamian mam mieć
    niską cenę -- OK.

    Na razie zadawala mnie RN9P, więc z zakupem nie śpieszę się.

    --