  • Data: 2021-07-08 16:28:18
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2021 14:27:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie polecam jeżdżenia polskimi autostradami i nie

    Zebys ty widzial niemieckie w piatkowe popoludnie ..

    > Poważniej -- co Ci po błyskawicznej informacji o zatorze
    > na autostradzie, którą właśnie jedziesz? Zjedziesz na
    > autostradę równoległą?

    zjade na droge rownolegla.

    > Zawrócisz?

    Tez moze sie zdarzyc.

    > Co po błyskawicznej
    > informacji o zatorze na autostradzie, którą nie jedziesz?

    Jak nie ma informacji o takich, to pewnie nie ma tez o tej, ktora jade
    :-)

    > Czy wg Ciebie radio ostrzega o zatorach z opóźnieniem
    > zdecydowanie większym niż przeciętna nawigacja oparta
    > o smartfon?

    radio na pewno ma swoje opoznienie. Informacja musi do redakcji
    dotrzec, potem poczekac do godziny informacyjnej, a potem jeszcze
    sie dowiesz ze np zator jest miedzy wezlem Witkowo a Pitaszyno ...
    znasz? Albo w okolicach 240-go kilometra.

    Po Niemczech to jeszcze inna sprawa - mowia np ze korek na A50 ...
    gdzie jest A50, bedziesz nia jechal, nie bedziesz?

    > Z trwogą w sercu (chyba tak to jest określane)
    > wpatrywałem się w nadciągające ;) czerwone krechy, wobec
    > których byłem bezsilny... Mogłem co najwyżej podziwiać
    > zgodność mapich przepowiedni z rzeczywistością...

    Bo dostales informacje za pozno :-)

    > Co innego w mieście -- można zawczasu ominąć zakorkowaną drogę...

    > Równoległe autostrady w Polsce? ;)

    Drogi, zjazdy itp.

    Ale np z Wroclawia do Czestochowy moge jechac A4, moge jechac S8 ...

    > Po jakim czasie radio i policja poinformują o poważnym
    > (blokującym oba pasy) wypadku a po jakim najlepsza nawigacja?
    > Wg mnie (piszę to jako teoretyk) policja dowie się o blokadzie
    > bardzo szybko i zablokuje wjazd na zablokowany odcinek i pomoże
    > w zjechaniu tym, którzy już dali się złapać w pułapkę... Takie
    > blokady znam jedynie ze zwykłych dróg -- może na autostradach
    > jest inaczej...

    Ty masz jakies dziwne wyobrazenie o policji :-)

    Policja przyjedzie "wykonywac czynnosci", i bedzie w d* miala ile
    ludzie beda czekac.
    Beda tylko narzekac, ze ludzie nie robia im "korytarza
    bezpieczenstwa", i ewentualnie pomstowac i wystawiac mandaty tym co
    zawrocili na autostradzie ... i jada pod prad.

    No i oczywiscie przyjada przeciskajac sie przez korek.

    > Jak się to ma do nowego sposobu pobierania opłat?

    Cos niektore media grzmia, ze to wina nowego systemu ... ale na starym
    tez sie zdarzalo.

    > Informacja o korku na bramkach nakłoni Cię do wyboru
    > innej autostrady? ;)

    Czemu nie - jesli mam godzine stac, to po co mi jakasz "szybka
    autostrada".
    W dodatku ja mam kilka mozliwosci zjazdow.

    > Parę razy jechałem Bursztynową -- jazda zwykłymi drogami
    > jest przyjemniejsza, szybsza i nierzadko bezpieczniejsza
    > niż ową autostradą...

    No to sam widzisz.

    > [gdyby DTuska ,,nagrodzono'' karą
    > śmierci za komunikacyjne rozwiązania, uznałbym tę karę
    > za słuszną]

    Ale to raczej nie jego wina - autostrady sie u nas dlugo buduje.

    > Prowokacja? GNSS jest chyba skrajnie dochodowa!

    A to zalezy co masz na mysli.
    Placisz cos Rosjanom, za uzywanie Glonass?

    No bo Amerykanom ... moze i placisz, za odbiorniki/procesory.

    Ale Chinczyki tez to potrafia robic :-)

    J.