  • Data: 2021-07-03 14:06:39
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26 cze 2021 o 18:38, Ewa pisze:

    > Przeglądałam parametry Xiaomi Poco i zmartwiło mnie to, że F3 nie ma
    > slotu karty pamięci, a Eneuel Leszek Ciszewski pisał, że w przypadku
    > Xiaomi, ze względu na nakładkę MIUI, jest to szczególnie ważne.

    Wniosek prosty -- telefon bez slotu karty pamięci musi mieć większy
    ,,dysk'' niż telefon ze slotem karty pamięci. 64GB ,,dysku'' w RN9P
    to trochę więcej niż nic. Karty pamięci do telefonu warto brać V30
    A1 lub A2. X-Kom 64GB V30 A1 sprzedaje za ~35pln, czyli tanio. Taką
    kartę można różnie sformatować, ale nie wszystko można przenieść na
    kartę... Na razie 128GB ,,dysku'' wystarczy, ale być może za kilka
    lat -- nie wystarczy... Poco F3 ma szybkie ,,dyski'', którym raczej
    obecne karty pamięci nie dorównają, więc karta może być wąskim
    gardłem wydajności telefonu...

    Zepsutą kartę można wymienić tanim (nie licząc straty informacji,
    której być może nie będzie) kosztem, ale zepsutego ,,dysku'' nie
    można wymienić tanim kosztem...

    > zaznaczenia na przykład, że chcę żeby był AMOLED, albo żeby w GPS było
    > Galileo itp.

    Galileo nie zawiera się w GPS -- to systemy podobnej użyteczności,
    podobnie wspomagane, podobnie zbudowane, lecz odrębne, zawarte w GNSS...

    --