  • Data: 2013-06-23 17:25:05
    Temat: Re: Jaki skaner teraz kupić?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zocha" 51c70cff$0$1224$6...@n...neostrada.pl

    > Leszku, dziękuję za wszystkie wyjaśnienia dotyczące
    > używania komórki lub tabletu jako skanera. Zapisałam
    > je sobie

    Ciekawe w jakim celu, skoro serwery NNTP robią to za Ciebie?
    Często coś ślę na grupy, aby mieć notatki na zawsze. :)

    news-archive.icm.edu.pl <-- tutaj ma to leżeć i czekać
    cierpliwie na ponowne przyjście Chrystusa na Ziemię
    (czyli do końca świata)

    pod Androida są aplikacje czytające grupy dyskusyjne
    z serwerów NNTP; pisać w nich IMO trudno na razie

    Dla mnie te moje notatki bywają przydatne/użyteczne.

    Może (jak my) mają łikend. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'