  • Data: 2013-06-25 09:04:46
    Temat: Re: Jaki skaner teraz kupić?
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez wrote:

    > EPSON Perfection V37

    Epson V37 jest dobrym skanerem do małego biura, w którym trzeba od czasu
    do czasu zeskanować parę kartek i kosztuje śmiesznie mało.

    Jeżeli będzie potrzeba skanować dużo kartek A4 - np. 100 kartek - to
    wtedy przydaje się podajnik. Coś takiego ma Epson V500 w wersji z
    podajnikiem. Ale taki kosztuje kilka razy więcej niż V37.