  • Data: 2009-03-11 19:17:12
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help pentax
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:
    > ptaszków i sportu, to rozważyłbym dwie alternatywy - Tamron 17-50f2.8 lub
    No właśnie miałem sie pytać o tego Tamrona i chyba na niego
    sie skuszę.
    Jeszcze jest Sigma SIGMA 18-50 mm f/2.8 EX DC Macro w
    porównywalnej cenie, ale jak czytalem to widzę delikatną
    przewage Tamrona, potwierdzasz to?
    > Pentax DA*16-50f2.8. Ten drugi znacznie droższy, ale za
    to > uszczelniany i z bezgłośnym silnikiem SDM.
    Bardzo kuszący, musze to przemyśleć zwłaszcza że to co kupie
    ma być na lata.
    --
    Krzysiek