  • Data: 2009-03-15 00:31:56
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@n...pl napisał:

    > Z tego co widzę, to kobietom zależy głównie na tym, żeby aparat był
    > lekki. Lustrzanka jest za ciężka. Superzoom też za duży, musi być mały i
    > mieścić się w torebce między 3 kg kosmetyków.

    Stereotypy :)

    Właśnie wróciłem z tygodniowych wakacji w Rzymie - jedno ze światowych
    centrów turystyki.

    Faceci fotografują: komórkami(!), malutkimi, hybrydami/hiperzoomami.
    Kobiety fotografują: malutkimi, lustrzankami.

    m.

    ps. Ja miałem hybrydę ;)
    --
    Przedwiośnie to okres rozterki w naturze
    i dziwnej roboty psychicznej w człowieku.