  • Data: 2009-03-12 07:10:00
    Temat: Re: Jaki obiektyw? help
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Miałeś tę sigmę? Jej lepszość polega na zakresie, ale nie znów na
    > jakości. Na 10Mpix wszystkie są o kant tyłka. Kit + tele jest lepsze od
    > tej sigmy.
    lepszym zakresie? przeciez "wsyskie cy" maja 18-200 taki sam czyli 18-200...

    > IMHO wszystkie są o kant tyłka. Obiektyw, który zasysa tyle powietrza
    > nie nadaje się do czegokolwiek.
    > Początkującym nie polecam zakresu tele "byle więcej". W większości
    > przypadków dostaną tanie, ciemne, długie i nieostre szkła. To już lepej
    > tak do 200mm.
    zaznacz ze to twoje zdanie "zboczonego sprzetowca"... ;) Na szczescie
    normalni ludzie tego nie wiedza i uzywaja hiperzoomow od lat, robiac
    dobre zdjecia.

    > W domu w ogóle.
    a to czemu? W zakresie kit'a jest taki jak kit lub lepszy, a kitem
    zdjecia w domu jak najbardziej mozna robic (majac lampe)

    Marx