  • 11. Data: 2011-06-06 16:46:18
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Kub@" napisał w wiadomości:

    > Insignia

    To chała.
    Mimo iż jak 99% silników ZS ma podgrzewany filtr paliwa to i tak na dobrym
    paliwie przy - 10 nie chciała zapalić...i to nie jeden przypadek

    > Kub@

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 12. Data: 2011-06-06 16:58:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " wojtekl" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
    > dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

    Nie kombi, ale bagażnik znośny:
    http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ral
    liart

    Cztery łapy, 240 koni, skrzydełka przy kierownicy, biksenony z doświetlanie
    zakrętów, skóra (mowa o wersji MR), lista wyposażenia długa:
    http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Spor
    tback-Ralliart

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 13. Data: 2011-06-06 17:58:41
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
    > dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

    w DODGE jest wyprzedaż Journeya :)
    za 90 tysia brutto kupisz diesla z automatyczną skrzynią
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2011-06-06 20:18:57
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jun 6, 1:30 pm, " wojtekl" <w...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
    > zdecydowac.
    > W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
    > bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
    > c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
    > do konca bezawaryjna konstrukcja.
    > Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
    > Jakies za i przeciw.
    > Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.

    Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
    240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.
    Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne
    dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest
    pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi
    się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S-
    Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest
    właśnie ten 240KM S-Max.

  • 15. Data: 2011-06-06 20:21:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

    > Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z
    > 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S.

    Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej
    wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2011-06-06 20:42:50
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Kolejny pomysł: Lexus CT 200h.
    W tym budżecie zmieści się doposażona wersja Comfort.

    --
    CB

  • 17. Data: 2011-06-06 20:44:36
    Od: " wojtekl" <w...@g...pl>

    Dzieki za szeroki odzew.
    Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie
    Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu
    zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa
    wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w
    zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia.
    W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest
    to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak
    zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW.
    Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca
    oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla.
    W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
    W peugeocie 8%.
    Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 19. Data: 2011-06-06 20:53:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Jun 2011 14:28:34 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak
    >na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrężyć
    >kark od skręcania głowy by nie walić w sufit, o braku miejsca na nogi nie
    >pomnę) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w związku z tym widoczność
    >(zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzień czasu i czułem się jak
    >w czołgu.

    Mam te same odczucia. Co prawda w kombi jest rochę więcej miejsca na
    głowę, ale generalnie jest to strasznie ciasna klita. Już w Vectrze
    było więcej miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-06-06 21:57:01
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:
> [...]
    > Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
    > Jakies za i przeciw.
    > Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.

    Alfa 159 ? Cenowo spokojnie się zmieścisz.

    pozdrawiam
    mario