  • 1. Data: 2011-06-06 12:32:01
    Temat: Jakie auto 15-20kpln
    Od: pk <p...@g...com>

    Chciałbym mieć:
    -podstawową elektrykę (niektórzy nazywają ją "pełną", mnie zależy na
    wszystkich 4 szybach otwieranych elektrycznie oraz elektrycznie
    sterowane i chętnie podgrzewane lusterka, klimatyzacja)
    -skrzynię automatyczną
    -kombi
    -benzyna, chętnie V6
    -rocznik ok. 2001

    Wstępnie wybrałem (kierując się również opiniami na auctocentrum,pl):
    -opel omega B FL
    -mitsubishi galant
    -peugot 406

    Te auta są w miarę trwałe, oczywiście przy odpowiednim dbaniu.
    Doskonale zdaję sobie sprawę z wręcz słynnej blachy w oplach :)

    Czy możecie zasugerować jeszcze jakieś inne auto?

  • 2. Data: 2011-06-06 13:23:33
    Temat: Re: Jakie auto 15-20kpln
    Od: hamberg <r...@g...com>

    troche egzotycznie ;)

    Kappa 3.0 V6

  • 3. Data: 2011-06-06 13:32:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    -skrzynię automatyczną
[...]

    Mi bardzo się podoba OPEL OMEGA v6 3.2 lub 2.5l
    ale pewnie ciezko w dobrym stanie dostać
    http://moto.allegro.pl/rezerwacja-i1632471080.html
    chociaz ten wygląda przyzwoicie jednak cena pojechana o 10k wyzej niz inne z
    tego rocznika

  • 4. Data: 2011-06-06 13:43:00
    Od: pk <p...@g...com>

> [...]
    html
    > chociaz ten wygląda przyzwoicie jednak cena pojechana o 10k wyzej niz inne z

    Manual, silnik 2.0 16V pali prawie tyle samo co 2.5V6 a przyjemność z
    jazdy nieporównywalna. No i oczywiście niczym nieuzasadniona cena,
    przebieg nierealny na 10-letnie auto, chyba że się zna właściciela.

  • 5. Data: 2011-06-06 14:48:51
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-06 13:43, pk pisze:
> [...]
    > jazdy nieporównywalna. No i oczywiście niczym nieuzasadniona cena,
    > przebieg nierealny na 10-letnie auto, chyba że się zna właściciela.

    Omega jest fajna, nawet bardzo fajna - ale droga w utrzymaniu.
    Mega wygodne auto - do tego dosyc ciezkie (~2t).

    Mialem tds'a - byc moze z benzynami jest inaczej.

    Ale w takim tdsie przeplywomierz kosztowal ~900 zl, podczas gdy do
    benzyny ~200-300.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 6. Data: 2011-06-06 15:15:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 12:32, pk pisze:
> [...]
    > Doskonale zdaję sobie sprawę z wręcz słynnej blachy w oplach :)
    >
    > Czy możecie zasugerować jeszcze jakieś inne auto?

    Saab 9-5?
    Kwota powinna wystarczyć, 2.3T zadowoli w zupełności, wygodne duże i
    całkiem ładne.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-06-06 15:19:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "pk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    Jeśli powaznie rozważasz galanta, to zajrzyj na;

    http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=16&sid=c61f
    53c7374a8f7f49a4227c0626b0a9

    Poszukaj kogoś z Twojej okolicy (są fora regionalne) i poproś o pomoc przy
    oględzinach auta, możesz też poszukać w dziale kupię/sprzedam, może któryś z
    forumowiczów sprzedaje - jak trafisz na zadbany egzemplarz, to posłuży parę
    lat bez zbędnych wydatków.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 8. Data: 2011-06-06 15:31:15
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.06.2011 12:32, pk pisze:
> [...]
    > Doskonale zdaję sobie sprawę z wręcz słynnej blachy w oplach :)
    >
    > Czy możecie zasugerować jeszcze jakieś inne auto?

    Laguna II

  • 9. Data: 2011-06-06 16:01:25
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

> [...]
    > Doskonale zdaję sobie sprawę z wręcz słynnej blachy w oplach:)
    >
    > Czy możecie zasugerować jeszcze jakieś inne auto?

    Avensis I po FL w wersji Sol.

    Jeżeli się na takie autko zdecydujesz to silnik 1ZZFE (1.8 benzyna) miał
    wadę fabryczną która była naprawiana w ramach gwarancji (wymiana "short
    block" czy jakoś tak). Auto po naprawie charakteryzuje się tym, że
    wchodzi więcej oleju - podobno można rozpoznać po bagnecie. Po naprawie
    NIE pali oleju.
    Auto przed naprawą podobno zużywało dużo oleju.

    Blisko dwa lata temu kupiłem w Niemczech egzemplarz zaraz po FL
    (2001r.), miałem wadę w ECU - zapalała mi się lampka check engine
    mówiąca, że "solenoid A" w skrzyni biegów jest uszkodzony. Po
    kilkudziesięciu km lampka gasła i potem znowu się zapalała, nie
    przeszkadzało to w jeździe.
    Sprzedający komis przy-salonowy w Niemczech wymienił mi ECU w ramach
    gwarancji, od tego czasu problem zniknął.

    Jeżeli dysponujesz dużym brzuszkiem to auto może być "małe" :)
    Mój egzemplarz ma 120kkm, ja przejechałem ok 25kkm, bez żadnych
    problemów. Mogę śmiało polecić.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2011-06-06 18:00:30
    Od: pk <p...@g...com>

> [...]
    >
    > Mialem tds'a - byc moze z benzynami jest inaczej.
    >
    > Ale w takim tdsie przeplywomierz kosztowal ~900 zl, podczas gdy do

    Taa, te diesle by BMW nie są najlepsze.