  • 1. Data: 2011-06-06 12:20:34
    Temat: Pasazerowie na lawecie
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    Witam

    Szybkie pytanko choc pewnie w przepisach pewnie bym to znalazl.
    Wczoraj widzialem taka sytuacje:
    Samochod (cos w stylu Vito) ciagnal na lawecie przymocowanej do haka
    inny samochod. W tym aucie (na lawecie) siedzieli pasazerowie.
    Czy takie cos jest dopuszczalne? Dodam tylko ze to auto holowane bylo na
    angielskich blachach.

    Wangog

  • 2. Data: 2011-06-06 12:23:31
    Temat: Re: Pasazerowie na lawecie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > inny samochod. W tym aucie (na lawecie) siedzieli pasazerowie.
    > Czy takie cos jest dopuszczalne? Dodam tylko ze to auto holowane bylo na

    W Polsce jest zabronione.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-06-06 23:11:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-06 12:20, Wangog pisze:
> [...]
    > inny samochod. W tym aucie (na lawecie) siedzieli pasazerowie.
    > Czy takie cos jest dopuszczalne? Dodam tylko ze to auto holowane bylo na

    Nie wolno wozić ludzi w przyczepach.
    Jakieś tam wyjątki dla przystosowanych ciągników rolniczych może są, ale
    nie chce mi się szukać.

    Generalnie nie wolno, ale też kiedyś tak wiozłem kolegów jak po rajdzie
    pojechaliśmy w piątkę ich wyciągać gdzieś z błota, no i po załadowaniu
    na lawetę miejsce dla załogi było tylko w ich porozbijanej rajdówce.