    From: " wojtekl" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Date: Mon, 6 Jun 2011 18:45:11 +0000 (UTC)

    Dzieki za szeroki odzew.
    Powiem wam, ze spotkalem sie z bardzo ciekawa opinia sprzedawcy w salonie
    Peugeota. Jak wspomnialem, ze interesuje mnie auto z asb, Pan od razu
    zareagowal, ze w zwiazku z tsunami w Japoni, wszystkie wersje z asb sa
    wykreslone z cennika ;) (podobno w Japoni produkuje sie niezbedne elementy), w
    zwiazku z czym mozna poki co zamawiac wylacznie pojazdy z manualna skrzynia.
    W citroenie nie wspominali o tym, mimo ze to ten sam koncern. Najlepsze jest
    to, ze wszystkie auta do testow, ktore posiadaja to diesle. jestem ciekaw jak
    zachowuje sie silnik 1.6 THP 155 koni. podobno we wspolpracy z BMW.
    Z mojego punktu widzenia, robiac srednio 20-30 tys. rocznie, nie do konca
    oplaca sie dolozyc 10-14 tys. na starcie, do diesla.
    W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle
    W peugeocie 8%.
    Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.
    pozdrawiam
    Wojtek