  • 1. Data: 2011-06-06 11:48:23
    Temat: Konstrukcje na DK94
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Co to za konstrukcje na dk94 w relacji olkusz<>dg

    Czy to ma jakis zwiazek z viatolem, czy po prostu fotoradary montuja?

    Na kazdym z tych "stojakow" jest satelita do transmisji 2 kierunkowej,
    wiec obstawiam viatol ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-06 13:39:00
    Temat: Re: Konstrukcje na DK94
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Jun 2011 11:48:23 +0200, Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> wrote:

    >Na kazdym z tych "stojakow" jest satelita do transmisji 2 kierunkowej,
    >wiec obstawiam viatol ?

    Dokładnie. To bramownice systemu ViaToll.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-06-07 09:43:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl>

    > Dokładnie. To bramownice systemu ViaToll.

    Tyle kasy wtopionej by doić swoich obywateli

  • 4. Data: 2011-06-07 09:52:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl>

    > Tyle kasy wtopionej by doić swoich obywateli

    To nie Twoja kasa, tylko prywatnej firmy - to raz.
    Służy do dojenia firm, a nie obywateli - to dwa.
    Nie tylko swoich - to trzy.

  • 5. Data: 2011-06-07 11:25:36
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 07-06-2011 o 09:52:25 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Służy do dojenia firm, a nie obywateli - to dwa.

    ROTFL

    --
    SW3
    ----

  • 6. Data: 2011-06-07 16:04:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To nie Twoja kasa, tylko prywatnej firmy - to raz.

    Co jest niby prywatne ? Wykupili tereny na wszystkie te inwestycje ? I
    jeszcze może nie chcą ich zwrotu ?

    > Służy do dojenia firm, a nie obywateli - to dwa.
    > Nie tylko swoich - to trzy.

    Daruj, te firmy obce do nas jeżdżą i jak będą miały drożej to Ty też
    będziesz miał ? W sklepie.

  • 7. Data: 2011-06-07 19:24:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co jest niby prywatne ?

    Topiona kasa.

    >Wykupili tereny na wszystkie te inwestycje ?

    Znaczy to powietrze, czy kilka metrów pod fundament?

    > jeszcze może nie chcą ich zwrotu ?

    > Daruj, te firmy obce do nas jeżdżą i jak będą miały drożej

    Na razie miały taniej niż ja, więc nie widzę powodów dla których miałoby tak
    być dalej.
    Przejazd TIR-a powinien być tak z 1000 razy droższy niż przejazd osobówki,
    żeby było sprawiedliwie, a dróg nie utrzymywali kierowcy osobówek.
    I wcale nie oznacza to, że TIRY miałyby płacić 500 razy więcej niż płacą.

  • 8. Data: 2011-06-07 20:09:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 19:24:09 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Topiona kasa.

    Kasa jest nasza, GDDKiA oraz Ministerstwa Infrastruktury.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-06-07 20:34:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:9aqsu6lndslmsmuc8j1iff6ietth4v3qnu@4ax.com...

    > Kasa jest nasza, GDDKiA oraz Ministerstwa Infrastruktury.

    Znaczy viatoll dostał dotację?

  • 10. Data: 2011-06-07 21:27:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 20:34:01 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Znaczy viatoll dostał dotację?

    Od kogo miał dostać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280