  • 21. Data: 2011-06-06 21:57:43
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości:

    > W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem
    > niezle
    > W peugeocie 8%.
    > Poki co potestuje pare modeli, podziele sie informacja na grupie.

    Zwróć uwagę na Alfę Romeo 159 1750 TBi. Proponuję ci ją bo IMO ma
    najbardziej dynamiczny swojej klasie do 1.8...a i nawet soro 2-kitrówek
    łyka - rzekłbym nawet że lepszy od 2.0 TSI 211 PS (lecz nie biorę pod uwagę
    opcję z DSG gdyż on i tak robi swoje ;-)) TBi ma 320 Nm już od 1400
    obr.min...fakt max km ma już przy 5000 obr. ale jak na taki moment przy tej
    pojemności (bez podwójengo doładowania) to VW i BMW niech się kryje.
    Tutaj masz porównanie osiągów .. lecz nie mają w bazie 508 (z THP) tylko RCZ
    ale oboje waża niemal tyle samo ~ 1410 kg -
    http://www.zeperfs.com/en/duel3074-3295.htm
    Jak widać TBi jest oczywiście lepsze.

    Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej
    wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn.
    filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym
    motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)
    Tutaj test:
    http://www.youtube.com/watch?v=QeAqvE3t-Ug
    http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
    http://www.youtube.com/watch?v=6NH-sYvd9Cw

    > pozdrawiam
    > Wojtek

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 22. Data: 2011-06-06 22:06:50
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis.

    Czyżby?

    https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#54064889096
    89859202
    https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#54064888585
    67038994
    https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#54064890531
    00996034

  • 23. Data: 2011-06-06 22:08:18
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze:

    [cut]

    Audi A4 Avant 2.0TFSI quattro 211KM, manual 6b - 6,6s do setki,
    największe w swojej klasie - 149k PLN. Ewentualnie ten sam silnik z
    S-tronicem - 6,5s do setki ale cena 157k PLN.
    IMHO duża zaleta, że chcesz kombi - Audi robi najładniejsze kombiaki ;)
    Alfa 159 jak i BMW 3 sedan są ładniejsze od A4 sedana ale kombi
    bezapelacyjnie A4 Avant.
    1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za
    siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s (manual/s-tronic).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 24. Data: 2011-06-06 22:10:06
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:

    [cut]

    Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli
    idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
    pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
    "włoską delikatność" zeżre sól ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 25. Data: 2011-06-06 23:03:45
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
> [...]
    > 1750 TBi lepszy od 2.0TFSI 211? W którym miejscu? Dane mówią same za
    > siebie, Alfa 159 Sportwagon 7,9s, Audi A4 Avant 6,6/6,5s

    0-100 to nie jest jedyny parametr świadczący o wskaźnikach trakcyjnych
    samochodu.
    80 to 120 km/h
    TBi: 4.8s
    2.0 TFSI (200PS): 5.5s

    80 to 180 km/h
    TBi: 18.7 s
    2.0 TFSI (200PS): 21.3 s

    Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu.

    Zresztą kupi co będzie chciał ;-)

    --
    Bugatti

  • 26. Data: 2011-06-06 23:23:06
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

> [...]

    > idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
    > pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą

    Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje koła o
    większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak
    łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się
    torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część
    momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano
    nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-)

    Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale
    jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
    przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie
    z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 27. Data: 2011-06-06 23:29:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

    > Czyżby?

> [...]

    ożesz... z C-maxem pomerdałem.
    Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to
    przeoczenie :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 28. Data: 2011-06-06 23:30:17
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości:

    <ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
    > przycisków.

    zapomniałem dopisać:

    to lepsza w tej kwestii jest AR 159 ;-)

    > Pozdr.

    No sam siebie pozdrawiał nie będę ;-P

    --
    Bugatti

  • 29. Data: 2011-06-07 00:06:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):

> [...]
    > filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym
    > motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)

    Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)
    Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
    Ale to trzeba sprawdzić osobiście.

    Poza tym się podpisuję pod propozycją.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2011-06-07 00:09:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:10:06 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4)

    159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

    > czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
    > pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
    > "włoską delikatność" zeżre sól ;)

    Spokojna Twoja rozczochrana. U mnie nic nie żre. :)

    Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.
    Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl