  • 1. Data: 2011-06-06 13:34:43
    Temat: po zgłoszeniu szkody - czy muszę ...
    Od: stary paździerz <a...@g...pl>

    Witajcie

    zgłąszając szkodę z AC:
    - czy po dokonanych oględzinach (i wycenie) - czy mogę zdecydować, że nie
    chcę skorzystać? - jak to działa?
    - jaka jest procedura - czy po naprawie gotówkowej wymagane są oględziny
    naprawionych elementów przez firmę ubezpieczającą?

    (w moim przypadku to PZU).

  • 2. Data: 2011-06-06 13:41:27
    Temat: Re: po zgłoszeniu szkody - czy muszę ...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin stary paździerz

> [...]
    > - jaka jest procedura - czy po naprawie gotówkowej wymagane są
    > oględziny naprawionych elementów przez firmę ubezpieczającą?

    Zadzwoń na infolinię i się dowiedz. Chyba masz telefon?

  • 3. Data: 2011-06-06 14:10:27
    Od: stary paździerz <a...@g...pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > Zadzwoń na infolinię i się dowiedz. Chyba masz telefon?

    mam też internet i z określonych powodów zapytałem tutaj.
    Jeśli nie jest konieczne komentowanie, pozostaw wątek dla tych co mogą
    dopwoiedzieć na pytanie. Dziękuję.

  • 4. Data: 2011-06-06 14:23:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin stary paździerz

    > mam też internet i z określonych powodów zapytałem tutaj. Jeśli nie jest
    > konieczne komentowanie

    Jest konieczne bo zadajesz pytania jak dziecko. A to nie żłobek.

  • 5. Data: 2011-06-06 15:04:08
    Od: stary paździerz <a...@g...pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > Jest konieczne bo zadajesz pytania jak dziecko

    i w związku z tym będziesz pisał mentorskie posty, a nie odpowiesz (o ile
    wiesz).

    Może ktoś inny mógłby mi odpowiedzieć na moje pytanie, proszę.

  • 6. Data: 2011-06-06 15:11:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 15:04, stary paździerz pisze:
    > "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    >
    > i w związku z tym będziesz pisał mentorskie posty, a nie odpowiesz (o
    > ile wiesz).
    >

    > Może ktoś inny mógłby mi odpowiedzieć na moje pytanie, proszę.

    Kiedyś ojciec naprawiał szkodę z PZU ale OC nikt nie wnikał w to czy
    zostało naprawione.
    Tak samo powinno być z AC, należy Ci się jak psu kość i tyle, Jak
    bierzesz wycenę i się zgadzasz z nią to wypłacają kasę i nic ich nie
    obchodzi co z tą kasą zrobiłeś.
    A co do stanu auta po naprawie logiczne wydawałoby się że przyjedzie
    rzeczoznawca i określi jaki jest stan auta przy przedłużaniu polisy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-06-06 15:14:38
    Od: stary paździerz <a...@g...pl>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    > A co do stanu auta po naprawie logiczne wydawałoby się że przyjedzie
    > rzeczoznawca i określi jaki jest stan auta przy przedłużaniu polisy.

    dziękuję

  • 8. Data: 2011-06-06 15:41:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin stary paździerz

    > i w związku z tym będziesz pisał mentorskie posty, a nie odpowiesz (o
    > ile wiesz).

    Nie odpowiem bo odpowiedź masz w OWU i na infolinii. Moje doświadczenia z
    przeszłości mogą się nijak nie przełożyć na sytuację obecną.