  • 1. Data: 2011-06-06 11:45:20
    Temat: W Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Sukces rządzących możliwy.

    Jadąc S3 dostrzegłem "ciekawostkę". Jedziemy S3, jak widomo S z
    założenia, nie powinna mieć ruchu poprzecznego czy przejść dla
    pieszych (co by żyło się lepiej). Jadąc rzeczoną drogą mamy znak
    informujący, że to S, następnie znak odwołujący S , tu występuje
    skrzyżowanie/przejście dla pieszych, następnie znów znak, że S
    ... jedziemy chwil parę - odwołanie S, przejście dla pieszych ;)
    , i za przejściem znów S.

    Proponuję racjonalizatorski pomysł. Oznakować tak gierkówę i
    wszystkie trasy krajowe ...

    Teoretycznie nie wszędzie się da, ale można improwizować.

    Gdyby ktoś się uparł, że autostrada powinna być dzielona pasem
    zieleni - ja proponuję kłaść między pasami betonowe bariery a na
    ich wierzchu sadzić rzeżuchę. W ten oto sposób możemy mieć
    autostrad od groma, we Wrocławiu autostradą wypaśniejszą od A4
    będzie ulica Legnicka, ul. Karkonoska po pokryciu rzeżuchą
    betonowych barier stanie się łącznikiem autostradowym pomiędzy
    a4 a autostradami a569 (ul wyścigowa) i a448 (ul powstańców
    śląskich) ;)

    To jak, pomożecie ?!?!?!

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 2. Data: 2011-06-06 11:49:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > pieszych, następnie znów znak, że S ... jedziemy chwil parę - odwołanie S,
    > przejście dla pieszych ;) , i za przejściem znów S.

    Gdzie tak zrobili?

  • 3. Data: 2011-06-06 12:19:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Oznakować tak gierkówę i wszystkie trasy krajowe ...

    W Albanii drogę z licznymi wyjazdami z posesji oznaczono jako autostradę.
    Nasz "rozwój" infrastruktury drogowej idzie właśnie w tym kierunku.
    P.

  • 4. Data: 2011-06-06 12:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał
> [...]
    > , i za przejściem znów S.
    > Proponuję racjonalizatorski pomysł. Oznakować tak gierkówę i

    Jakby te chwile nie byly zbyt czeste to ja bym sie nie obrazil.
    Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko
    oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85
    do skrzyzowania :-)

> [...]
    > ich wierzchu sadzić rzeżuchę. W ten oto sposób możemy mieć
    > autostrad od groma, we Wrocławiu autostradą wypaśniejszą od A4

    Nie ma lekko - co to za autostrada z predkoscia dopuszczalna 50.
    A wiecej nie mozna, bo podobno halas. Czyli trzeba ekrany.

    Tak nawiasem mowiac - na AOW te ekrany chyba zakrzywione i wklesle
    .. oj, moze byc ciekawie jechac, preferowane naprawde szybkie
    samochody :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-06-06 12:37:04
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie tak zrobili?

    Miedzy Szczecinem a Goleniowem mniej wiecej.

    --
    ml

  • 6. Data: 2011-06-06 12:44:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > dla pieszych, następnie znów znak, że S ... jedziemy chwil parę -
    > odwołanie S, przejście dla pieszych ;) , i za przejściem znów S.

    Piszesz o starym kawałku S3 (od Goleniowa?) do Szczecina? Było tam
    coś podobnego kiedyś, ale nie było to co chwilę jak to opisujesz.

  • 7. Data: 2011-06-06 12:51:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:isiakg$rr5$1@news.onet.pl...

    > Miedzy Szczecinem a Goleniowem mniej wiecej.

    To S3 leci gdzieś dalej poza Szczecin?

  • 8. Data: 2011-06-06 13:03:13
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:isiakg$rr5$1@news.onet.pl...

    > To S3 leci gdzieś dalej poza Szczecin?

    Tak, do Goleniowa, choc nie nazwalbym tej drogi "S"

    --
    ml

  • 9. Data: 2011-06-06 13:06:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Tak, do Goleniowa, choc nie nazwalbym tej drogi "S"

    Coś tam poremontowali chociaż?
    Bo ona istnieje już od wieków i z tego co pamiętam była w tragicznym stanie.

  • 10. Data: 2011-06-06 13:42:27
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

> [...]
    > wiadomości news:

    > Coś tam poremontowali chociaż?
    > Bo ona istnieje już od wieków i z tego co pamiętam była w tragicznym

    Czesciowo (blizej Szczecina) przypomina droge Gliwice-Opole w najgorszych
    czasach ale to raptem pare kilometrow. Potem juz jest bardzo dobrze od wezla
    z DW142. Co ciekawe kolizyjnosc wystepuje tylko na tej wyremontowanej czesci
    :)

    --
    ml