  • 11. Data: 2009-01-30 13:05:23
    Temat: Re: Jaki kupić aparat?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek Kowalski pisze:
    > A nie lepiej jakiś telefon komórkowy ze stajni Sony Ericson?
    > No i można taki kupić za 1zł.

    Nie ma telefonów za złotówkę.
    Czepiam się, ale nie lubię jak się powtarza te kłamstwa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-01-30 13:21:53
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Nie ma telefonów za złotówkę.
    > Czepiam się, ale nie lubię jak się powtarza te kłamstwa.

    Ale są telefony za które płaciu sięzłotówkę, a resztę "dopłacają" pozostali
    użytkownicy danej sieci :-)

    Swego czasu gdy ceny telefonów w tzw. wolnej sprzedaży były znacznie wyższe
    niż w sieciach była np. taka oferta telefon w abonamencie na dwa lata za
    1zł, abonament 25zł czyli przez dwa lata koszt 601zł. Ten sam telefon w
    wolnej sprzedaży albo wersji na kartękosztował ponad 600zł. Ludzi
    podpisywali umowę sprzedawali telefon w komisie (allegro dopiero raczkowało)
    i z tego co dastali płacili abonament przez dwa lata. Koszt rozmów przez dwa
    lata jeśli ktoś nie przekroczył abonamentu = 0zł :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 13. Data: 2009-01-30 13:30:06
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Jacek Kowalski" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    > A nie lepiej jakiś telefon komórkowy ze stajni Sony Ericson?
    > No i można taki kupić za 1zł.

    Nie lepiej. Każdy kompakt zrobi lepsze u cioci na imieninach
    i nie tylko.

    Szymon

  • 14. Data: 2009-01-30 14:34:08
    Od: j...@g...pl

    On 30 Sty, 14:30, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jacek Kowalski" <j...@g...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Nie lepiej. Każdy kompakt zrobi lepsze u cioci na imieninach
    > i nie tylko.

    Cała zabawa polega na tym, ze w niektórych komórkach SE jest właśnie
    kompakt. Właściwie to są kompakty (przyzwoita optyka, 3xzoom, lampa
    błyskowa i to nie diodka led) z funkcją telefonu komórkowego.

  • 15. Data: 2009-01-30 14:40:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@g...pl pisze:

    > Cała zabawa polega na tym, ze w niektórych komórkach SE jest właśnie
    > kompakt. Właściwie to są kompakty (przyzwoita optyka, 3xzoom, lampa
    > błyskowa i to nie diodka led) z funkcją telefonu komórkowego.

    Ale chyba trochę za płaskie, żeby mieć dobrą optykę, a jak tak, to
    pewnie jest to konstrukcja peryskopowa, więc może konkurować z
    Olympusami mju (całkiem niezłe zdjęcia wychodzą z 1030 - brat dostał na
    urodziny, to miałem okazję się pobawić).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 16. Data: 2009-01-30 17:45:42
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    "muniek" <a...@w...pl> wrote in message news:glunoe$2iaj$1@news.ats.pl...
    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.
    >
    > Preferencje:
    > Zasilany popularnymi paluszkami.
    > Ładne zdjęcia w trybie AUTO.
    > Cena w przedziale 300 - 800zł

    Sony H

  • 17. Data: 2009-01-31 04:40:50
    Od: user <u...@u...com>

    On Fri, 30 Jan 2009 12:22:35 +0100, muniek wrote:

    > Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego, który nie
    > wie co to przysłona, migawka czy jasność obiektywu.

    Dla totalnego laika ze słabym wzrokiem i debila technicznego najlepiej kupic lornetke

  • 18. Data: 2009-01-31 04:43:34
    Od: andal <s...@h...now>

    On Fri, 30 Jan 2009 13:59:11 +0100, Soltys wrote:

    > Osobiscie moge polecic Canon A590IS, kupilem go zonie i jest z niego
    > bardzo zadowolona.

    twoja zona tez ma slaby wzrok ?