  • Data: 2013-04-29 20:39:02
    Temat: Re: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
    Od: "joan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz to jeszcze raz po polsku proszę....

    sory umknęło mi kilka znaków ;)
    już się poprawiam

    Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
    Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
    i równie niezawodny. Fajnie gdyby miał duże kasety na tani proszek
    lub tanie regenerowane kasety.
    Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
    Czy kolorowa laserówka wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
    i w takiej jakości, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała
    drukarka
    laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem okazję oglądać
    drukował
    w jakości HP560C sprzed 20 lat.
    Może ktoś podrzucić kilka modeli. Czy Epson albo Kyocera robi coś dobrego w
    tej materii?
    Czy trzymać siętylko przy HP?