  • Data: 2013-04-29 21:21:59
    Temat: Re: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
    Od: "joan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, sporo jest takich.

    hmmm a możesz wymienić, skoro wybrałeś brother'a rozumiem że wg Ciebie
    najlepiej spełniał kryteria

    > Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko
    > takie mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i już
    > drukarka widzi nowy toner...

    czyli nie ma żadnych elektrocznicnych czipów i badziewia jak w innych
    drukarkach?
    Na ile stron wystacza taki pojemnik z kolorem?
    Drogie są te butelki z proszkiem?

    > --->z drukowaniem fotografii to laserówki nie za bardzo dają sobie radę.
    > Tonera nie da się tak mieszać jak kropelek tuszu. Ale moja 3040 i tak mnie
    > zaskoczyła, drukując jak na drukarke za takie pieniądze bardzo dobrze.

    nie chodzi mi o niewiadomo jaką jakość, ale wydruk z laserówki Samsunga
    mnie załamał, sądziłem że technologia lepiej sobie już poradziła

    > Ja tam na HP to patrzeć nie mogę. A kiedys uważałem HP za 8-my cud świata

    ale jakieś konkretne argumenty?