    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jjlads$clm$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Date: Mon, 12 Mar 2012 20:51:28 +0100

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a jaka masz pewnosc, ze w zamknietym kodzie M$ nie siedzi dokladnie
    > taki sam szpieg?

    Wiele większe mam zaufanie do firm produkujących od 30 lat oprogramowanie
    niż do agencji reklamowej żyjącej ze zbierania danych użytkowników, software
    piszącej na boku.
    MS ani nie ma potrzeby szpiegowac ludzi ani nie udałoby im się tego ukryć.

    > A tak na w temacie jeszcze:
    > "If you choose to void your warranty and unlock your bootloader you
    > can (mostly) remove Carrier IQ."

    A bez naruszania gwarancji nie można?! O rotflu wieczorny!
    Super system kurwo! Android super system!

    > aaaa, zaraz wytoczysz jeden z dzieisieciu zalet WP7: Apple nas nie
    > oskazrza, wiec jestesmy orygonalni ;)

    Nie chodzi o oskarżenia. Chodzi o samo tworzenie czegoś wyjątkowego vs.
    zrzynanie.

    > tak krzycza raczej osoby, ktore na sile chca odwrocic uwage innych
    > osob by zainteresowac wlasnym produktem czy wizja swiata.
    > To sie nazywa kampania negatywna.

    Tak. Miliony pożytecznych anroidowych pożytecznych idiotów marnują życie na
    prowadzenie zmasowanej negatywnej kampanii, zamiast się cieszyć korzystaniem
    z tych swoich androidów.

    > Gdzie stoja?

    W sklepach z telefonami.

    > No to co masz procz tych 'osm kafl'?

    Mnóstwo rzeczy. Jak naprawdę u ciebie na wsi nie ma sklepu z egzemplarzami
    demonstracyjnymi, to w internecie można obejrzeć jak wyglądałby WP7 z twoimi
    kontaktami i zdjęciami z fejsbuka. No niestety ta opcja wymaga posiadania
    znajomych, więc możesz mieć problem.

    > jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?

    Każdy obrazek mogę spersonalizować.

    > jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?
    > A jesli chcialbys miec pogode, liste zadan, zakupow,

    Mam.

    > Specyfike modelu poznajesz po jego mozliwosci.
    > Ladny i smukly wyglad karoserii nie swiadczy, ze danym modelem
    > podbijesz swiat - liczy sie jeszcze silnik (mozliwosci systemu i
    > funkcjonalnosc).

    No i ludziom się podoba, co strasznie cię boli.

    > czyli jednak sie nie mylilem - masz w tym interes - stad taka
    > zacieklosc i piana na ustach?

    Stwierdzenie, że atm podał linka do statystyk, to piana i zaciekłość?
    Czy może pianą i zaciekłością jest powołanie się na mierzalne fakty zamiast
    myślenia życzeniowego?
    Czy ty się leczysz na głowę?

    > a/ wygodny - subiektywne

    Nie, wcale nie tak bardzo. Materac jest zawsze bardziej wygodny niż podłoga.

    > b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz

    Cokolwiek. Po prosto żwawiej i płynniej działa. Android na telefonach z CPU
    800Mhz nie nadaje się do użytku. WP potrafi.

    A jeśli chodzi szybkość korzystania, to też już zostało potwierdzone
    empirycznie:
    http://www.youtube.com/watch?v=mj-MMBtvW4E&feature=r
    elmfu
    Możesz już kwiczeć wniebogłosy :)

    > c/ ladny - bardzo subiektywne - mnie sie nie podoba

    Nawet nie widziałeś nic więcej poza screenshotem ekranu głównego z ośmioma
    kaflami, więc guzik wiesz.
    A w kulturze istnieją pewne uniwersalne kanony piękna i elegenacji -
    garnitur jest ładniejszy niż dres.

    > d/ stabilny - na razie - poczekamy jak sie rynek aplikacji rozwinie i
    > bedziesz mial tam cos wiecej niz telefon, poczte, kontakty i
    > przegladarke.

    I myślisz, że się stanie niestabilny? Dream on. W WP aplikacje nie
    destabilizują systemu.

    > niekoniecznie wyzsze.
    >
    > Ale jesli bierzesz pod uwage fakt, ze wilozadaniowosc w androidzie
    > jest rzeczywiscie wielozadaniowoscia

    To jest nieistotne. Goły też się ślaja.

    > Agencja reklamowa googla - ma w dupie na jakich telefonach bedzie
    > android

    ich użytkowników, ich bezpieczeństwo i prywatność ma również w tym samym
    miejscu.

    > Czytalem artykul (jak znajde chwile czasu to go odszukam - a zreszta
    > mozesz to zrobic tez samemu), w ktorym wyraznie pisze (z nazwiskami ze
    > stron dwoch obozow M$ i Nokii), ze kazdy jednak widzi przez inny
    > pryzmat rynek.

    A rzeczywiste działania pokazują, że twój felietonista zmyślał bzdury.

    > jakos nie widac tego nawalu tanich maszynek z wp7

    Bo są w przygotowaniu, niecierpliwy analfabeto. Nie bój żaby, w Indiach i
    Chinach sprzedadzą się ich miliony.

    > jak ciebie czytam to tak jakby kogos nawiedzonego.
    > Wszedzie widzisc androida, android czai sie na ciebie zza kazdego
    > kata ;)

    Nie android tylko androidziarze. Jak linuksiarze na temat Windowsów. Też na
    każdym forum pierdolą jaki Windows zły i niedobry a tylko ich lewa podróba
    unixa to prawdziwy system.

    > Moze sie jednak rozgladnij za jakims egzorcysta?

    > No bylem dzisiaj w salonie T-mobile - nie widzialem _ani jednego
    > telefona z WP7.

    To trza było pójść do salonu Plusa :>

    > (a szczerze sie zdziwilem ile teraz telefonow (bezsystemowych)
    > produkuje Nokia - modele asha czy jakos tak i pokrewne) - jakis wysyp
    > i ceny wcale nie wysokie (modele z klaw. qwerty od 200pln).

    A nie z symbianem są one? Tak, Nokia nadal produkuje wiele różnych
    porządnych tanich telefonów i dlatego nadal dominuje globalnie na rynku.

    > Wiec nie mow tu wszystkim jacy to sprzedawcy sa zli i tylko androidy
    > ludziom wciskaja

    Ale tak niestety jest. W sprzedaży detalicznej nie pracują zbyt bystrzy
    ludzie, tylko tacy co wiedzę czerpią z forów pełnych pożytecznych kretynów.
    Albo sprzedają po prostu to co im z góry kazano. AntyWP-bias jest znanym na
    świecie zjawiskiem.