  • Data: 2010-01-13 15:04:01
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawdę mówiąc, to analoga też nie za bardzo można... prawnie.
    Faktem jest że dawno, ale w regulaminie UPC znalazłem jawnie
    napisane, że można podłączyć tylko jeden TV, a za każde
    kolejne gniazdko liczyli sobie bodajże 3 zł miesięcznie.
    To, że egzekwowanie takiego zakazu jest nierealne, to inna sprawa.

    A w cyfrze zapewne będzie można w bliżej nieokreślonej
    przyszłości za niższą cenę dostać drugi dekoder, choćby
    jak z tym poronionym pomysłem multiroomu w Cyfrze+.

    > swoją drogą zastanawiam się, czy będzie jakaś graniczna sytuacja, która
    > spowoduje całkowite wyłączenie analoga w kablu i przejście abonentów "z
    > musu" na cyfrę. Np. szczątkowe zainteresowanie samym analogiem, 90-cio
    > procentowe "obłożenie" cyfrą abonentów, odgórny prikaz UKE czy innej
    > instytucji itp?

    UPC w Trójmieście już wywaliła radio analogowe z kabla.
    Co im szkodziło, nie wiem, pewnie koszty. Pewnie właśnie
    jak stwierdzą, że koszty utrzymania analoga przewyższają
    opłaty od klientów, to wyłączą.

    Pozdrowienia,
    MKi