  • Data: 2010-01-14 09:02:33
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:hil39q$7kv$1@news.onet.pl...

    > Szcześciarze!

    Szczęście miało niewiele (choć może trochę) do tego. Jak przeczytałem jaką
    to super ofertę nam przygotowano, pogadałem z bratem i napisaliśmy pismo, że
    takie załatwianie spraw jest podejrzane (w domyśle korupcjo - sugerujące),
    że oferta gorsza (6 razy droższa (14,5/2,5)) ma być przyjęta, jak większości
    nie będzie się chciało zaznaczyć i oddać ankiety, no i że trzeba jasno
    napisać, do których kanałów będzie trzeba mieć konwerter.
    Kolejna ankieta (przeprowadzona w związku z protestami mieszkańców) była już
    jak trzeba i efekt był oczywisty.

    > Szczęściarze!

    Nie wiem ile się płaci za UPC, ale wzrost z 2,50 do 14,60 (za TV osiedlową)
    nie wydaje mi się uzasadniony inflacją. Mieszkań jest może 500 - ktoś (na
    99% jedna osoba) bierze 87 600 rocznie za prawie nic nie robienie. Zakładam,
    że nie wie co robić z pieniędzmi i dlatego co kilka lat dokłada kolejne
    kanały.

    > Ja mam tuner z gniazdkiem koncentrycznym i gniazdko abonenckie
    > TV/Radio kablówki. W ten sposób podłączyłem radio do kablówki
    > i lata całe grało. Przestało jakieś 2 miesiące temu. A mieszkam
    > w dolince, kiepski odbiór z powietrza :(

    Też mam tuner z gniazdkiem (Technics z Pewexu), ale przestał grać wiele lat
    temu (gdzieś mu UKF wcięło ;-) ).
    Wymiana procesora wydała mi się za droga, a na wstawienie czegoś swojego
    (mam schemat) brak czasu. Radia słucham tylko w samochodzie czyli
    praktycznie 4 razy w roku (w góry i z powrotem, na narty i z powrotem).

    > Wiem, my się znamy. Kiedyś Pana podwoziłem po jakimś szkoleniu
    > z recyklingu.

    Nie kojarzyłem wg "MKi", ale pamiętam to szkolenie. Powiedzieli, że nowa
    polska interpretacja mówi, że prawie wszystko podlega (ale znalazłem w tej
    interpretacji zdanie (tylko jedno), które się uchowało zgodne z tym co jest
    w przewodniku do ROHS/WEEE - że jednak nie wszystko). Powiedzieli też, że
    zbiórka w ustawie nie wyszła, ale trzeba z tym żyć. Spieraliśmy się potem z
    GIOŚ, że skoro nic nie zebraliśmy (nasze produkty będą wracały za jakieś 20
    lat) to lista współpracujących Zakładów Recyklingu składająca się z 0
    pozycji ma wystarczającą moc przetwórczą do przetworzenia tego co
    zebraliśmy, ale oni mają inną interpretację ustawy. Nie mam pojęcia jak im
    wychodzi, że do przetworzenia 0 jest potrzebny co najmniej jeden zakład. Dla
    tzw. świętego spokoju płacimy ten haracz..Często mam wrażenie, że moja
    logika jest niekompatybilna ze wszystkimi produktami polityków.

    Spróbuję zapamiętać MKi, ale ja od dziecka mam pamięć tylko do zależności
    logicznych (matma, fiza), a nie do faktów (historia, geografia) i z góry
    przepraszam, jak za jakiś czas się okaże, że znów nie kojarzę.

    Pozdrawiam,
    P.G.