  • Data: 2010-01-14 11:01:30
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:himj6m$5h0$1@inews.gazeta.pl...

    > Już jestem pewny że nie wiesz o czym piszesz :-). Oczywiście bez urazy.
    > Nazywasz "cyfrową" zwykłą telewizję kablową, a aktualnie jesteś podłączony
    > do jakiejś osiedlowej sieci, która swego czasu zastąpiła AZART. Macie tam
    > pewnie kilka programów i tyle. Zapewne jakiś prezes lub inny działacz na
    > spotkaniu z mieszkańcami określił TVK "cyfrową" i tak się przyjęło ;-)
    Nie, to nie ktoś określił cyfrową. To mój błąd - cały czas powinienem pisać
    kablową.
    Dzięki za naprostowanie.
    W wątku pytam o dekodery cyfrowe, ludzie piszą o dekoderach cyfrowych
    dawanych przez operatora kablówki i tak mi się jakoś samozasugerowało, że
    jak kabel jakiegoś operatora to cyfrowy, a przecież to było kilkanaście lat
    temu.
    A w osiedlowej mamy obecnie 42 kanały (słowo kilka nie pasuje).
    Na moje potrzeby aż nadto. Wystarczyły by mi TVN24, Planet, Discovery
    Channel, Discovery Science, National Geographic, Animal Planet. Cała reszta
    mało potrzebna, i tak czas na TV znajduję tylko gdzieś tak między 24:00 a
    1:00.
    P.G.