  • Data: 2010-01-14 09:19:21
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "henry1" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hil91u$54v$1@opal.icpnet.pl...

    > Jeśli masz kablówkę analogową to po przejściu na kablówkę cyfrową
    > potrzebujesz monitora . Mam kablówkę analogową i tv trzeba było dostroić
    > do
    > wszystkich kanałów jakie kabel oferował. Później miałem dekoder cyfrowy
    > i tu już nie musiałem tv programować bo wszystkie kanały były w dekoderze
    > zaprogramowane, trzeba było tylko je poukładać wg. własnego widzi mi się.
    > TV pracował w tym układzie jako monitor z wejścia AV.
    > Rok temu tv odszedł do krainy wolnych elektronów i kupiłem tv plzama ful
    > hd.
> [...]

    Zaczynam rozumieć, że wszyscy mają inaczej niż ja przypuszczam, jak to
    będzie u nas na osiedlu (przez przyzwyczajenie od 15 lat myślałem, że tak
    jest normalnie, bo nie zetknąłem się z innym rozwiązaniem).
    Cały czas sądzę (widzę, że muszę podpytać u źródła), że u nas nikt nie
    będzie rozdawał dekoderów tylko wpuści sygnał cyfrowy w sieć osiedlową i
    będę potrzebował TV z tunerem cyfrowym.
    A tę drugą sieć, która jest poprowadzona (głównie po klatkach z minimalną
    ilością wykonanych podłączeń) przez jakąś kablówkę mam w wiadomym miejscu.
    P.G.