  • Data: 2013-09-16 21:01:25
    Temat: Re: Jaki UPS, warto brac regenerowany?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm pisze tak:

    > Warto w to wchodzic, akumulatory niby nowe, elektronika w
    > UPSach chyba nie ulega znaczacej degradacji z czasem?

    Mam APC 500 i nie ma się w nim za bardzo co psuć. Używam go w
    samochodzie jako źródło 230v. Nie wymieniałem radiatorów na większe.
    Wsadziłem tylko wiatrak do obudowy i wyciąłem przegrody. Moc pobierana
    max 100W. Pracuje po 1-2 godziny non stop.

    W Twoim wypadku najważniejsze jakiej jakości akku wsadzili.

    http://d2bktxdiepbdhz.cloudfront.net/images/products
    /full/6036_BK500EI-1.jpg

    --
    Piter