  • Data: 2012-05-18 16:12:07
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak chcesz naladowac przed wyjazdem?

    A to takie telefoniczne baterie? To w telefonie można. Ale ja nic nie chcę
    ładować i wozić ze sobą akumulatorów, daj spokój.

    > Jak dobry smartfon i aktywnie uzywany ... myslisz ze nadazysz ladowac
    > baterie?

    Ale nie potrzebuję. W górach smartfon wytrzymuje bez ładowania od schroniska
    do schroniska. Prawdziwy problem to niedobór gniazdek w stosunku do liczby
    głodnych telefonów i należy zabrać ze sobą "złodziejkę".

    > Kwestia co prawda tylko powierzchni ogniwa, ale o jakiej wielkosci
    > myslales ? :-)

    Ja tylko widziałem w sklepach z pierdutami sportowymi takie ustrojstwo za
    parę stów, ale nie interesowałem się nimi.

    No ale problem z nietypową koncówką z jednej strony kabla do ajfona jest
    oczywiście z dupy jak zwykle. Co za różnica w lesie jaki kabel ma, zgubił
    lub połamał? Gdzie se go tym drugim końcem wetknie, w dziuplę?