  • Data: 2012-05-18 23:03:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie maja byc tylko wibracje, ma dzwonek dzwonic, ale cicho, bo
    > moze szef zadzwoni :-)

    To się kładzie na stole, wtedy słychać jak wibruje.

    > A potem pojde do teatru i ma byc absolutnie cicho.

    To się włącza wibrator i chowa w kieszeń.

    > A po teatrze odwrotnie - dzwonki maja byc cicho, a telefon glosno, bo
    > po bankiecie zamierzam pospac dlugo, chyba ze cos pilnego bedzie.

    To się wieczorem wyłącza alarm i włącza dzwonienie.

    > Nie ma sily - wszystkim nie dogodzisz, musi byc elastycznie :-)

    To są podstawy obsługi telefenu, które każdy ogarnął już piętnaście lat temu
    w Nokii 3310 na kartę POP. Tylko starzy palmiarze przeflancowani na
    androidziarzy to najwyraźniej takie pierdoły, że nie radzą sobie z własnym
    telefonem.