    From: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki PC do 1500zl
    Date: Tue, 20 Apr 2010 12:53:08 +0200

    MarcinCz wrote:

    > Czy 100% skuteczność nie czyni ze mnie autorytetu w tych sprawach...?

    Zgadnij. :)

    > Bzdura, bzdura i bzdura po trzykroć. Przez moje ręce przeszły
    > setki/tysiące firmowych składaków i psuły się też na potęgę.

    I jeden Asrock teściowej który działa. :) Wybacz - równie dobrze, ktoś kto
    pracuje w serwisie Opla może powiedzieć że Volkswageny się nie psują, bo na
    tysiące samochodów które trafiły do tego serwisu to wszystko były Ople,
    natomiast jego znajomy który ma VW jeszcze z nim u niego nie był. ;)

    > Wielkie mi
    > testy i serwis. Kolejny mit... Pewien model HP resetował się przy
    > uderzeniu stemplem kasjerskim w biurko, na którym stał. Pan z serwisu
    > przyjechał i wymieniał płyty w większości z nich bo podobno ktoś
    > przyoszczędził i kiepsko mu wyszło z wykonaniem socketu.

    Przecież wiadomo że każda firma może mieć słabszy model, ale to niczego nie
    dowodzi. Zresztą - dopóki działa i nic się nie dzieje, to nie ma różnicy
    czy to dzieło IBM-a, Della czy "firmy" składającej się z dwóch licealistów
    którzy wiedzą jakie kupić w hurtowni części i poskładać do kupy tak żeby
    się nie skaleczyć. Tylko jak mam do wyboru pomiędzy takimi konstrukcjami

    http://www.redplanettrading.com/ebay/cases/optiplex7
    40/barebone/optiplex740_smt_barebone_inside_800.jpg
    http://www.pc.ibm.com/de/lenovo/pressephotos/imgs/pr
    odukte/thinkcentre/thinkcentre_a_serie/thinkcentre_a
    50p_internal.jpg

    a takim:

    http://hoghitman.com/inside_pc.JPG
    http://blog.aurel32.net/wp-content/athlon64_box.jpeg

    konstrukcjami, to stanowczo wolę te pierwszą opcję.

    Ale ja nikomu nic nie narzucam oczywiście - jak kto woli niech dopłaci i
    kupi tą super wypasioną maszynę do gier z obudową Tracera, Codegena czy
    innej światowej "korporacji". :)

    > Ja niewiele lat potem grywałem w "Prince of Persia" na 286 pod dosem...

    Na 286 to ja niestety miałem jedynie kartę i monitor Herculesa i w zasadzie
    jedna gra która pod tym chodziła to Blockout. :)

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających