  • Data: 2010-04-20 10:57:11
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Wpadka zdarzała się chyba każdemu więc cięzko powiedzieć że nei mozna
    > spieprzyć. Seagate miał problemy z Barracudami serii 12 i ES2 ze
    > speiprzonym firmware-m. Właśnie mam pod w reklamacji kolejne 2 sztuki
    > - kumpel przyniósł z płaczem "odzyskaj dane". Parę lat temu IBM miał
    > wpadkę z serią DTLA i jak ktoś usłyszał "click of death" to bladł. ;-)

    Z tym że to w zasadzie trudno powiedzieć ze to wpadka - "to nie bug, to
    feature" można by powiedzieć. Te dyski dobrze chodzą - tylko że jedynie pod
    Windows i Mac-ami, linux jest niewspierany - według odpowiedzi z WD. Były
    winmodemy, potem windrukarki, teraz najwyraźniej nadchodzi epoka windysków.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających