  • Data: 2010-04-21 10:12:50
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"

    >Można go postawić na skos a on się nie przewróci bo producent
    >przyjedzie i go wspiera. :-)

    Mniej więcej.

    >A tak na prawdę to poza ceną różni się możliwością wykupienia
    >lub wynegocjowania gwarancji na okres planowego użycia sprzętu
    >co dla firmy zarabiającej na pracy tego komputera jest ważniejsze
    >od ceny podstawowej. Przy czym ma to znaczenie w firmie która
    >takich komputerów na od kilkudziesięciu w górę.
    >Do obsługi hurtowni Pana Staszka składak zrobiony przez sąsiada
    >będzie tańszy a równie dobry. A sąsiad w razie awarii zareaguje
    >równie szybko i skutecznie co renomowany producent składaka
    >firmowanego przez znaną markę.

    Niekoniecznie. Już przy kilku komputerach zaczyna mieć znaczenie np. to,
    że reinstalacja komputera odbywa się w 30 minut z jednej płyty, a nie
    w kilka godzin z fafnastu różnych nośników. (i proszę mi tu nie
    wyskakiwać ze slipstreamingiem - nie ta skala).

    --
    \ K...@e...eu.org /