  • Data: 2010-04-21 09:57:30
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olek wrote:

    > co Ty pieprzysz, za przeproszeniem.
    > Przecież w Chieftecu wszelkie dyski, napędy optyczne i karty montujesz
    > bez użycia śrubokręta.
    > Chyba w życiu tej obudowy nie widziałeś w środku.

    A te śrubki, to pewnie w fotoshopie złe Mzimu domalowało?
    http://pclab.pl/news40827.html
    http://www.madtech.pl/pliki/chieftec/dx01wdu/chiefte
    c_dx01wdu5.jpg
    http://img97.imageshack.us/img97/4307/dscf2004g.jpg

    > jak szukasz komputera na allegro to ja to ujmę tak - bez komentarza.

    Czyli te obudowy Lian-Li na allegro są inne niż obudowy tej samej firmy w
    sklepach? Znaczy co, jakieś podróbki sprzedają?

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających