  • Data: 2010-04-21 10:09:21
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-21 11:53, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

    > Owszem. Firmowy komputer ma wsparcie producenta.

    Można go postawić na skos a on się nie przewróci bo producent
    przyjedzie i go wspiera. :-)

    A tak na prawdę to poza ceną różni się możliwością wykupienia
    lub wynegocjowania gwarancji na okres planowego użycia sprzętu
    co dla firmy zarabiającej na pracy tego komputera jest ważniejsze
    od ceny podstawowej. Przy czym ma to znaczenie w firmie która
    takich komputerów na od kilkudziesięciu w górę.
    Do obsługi hurtowni Pana Staszka składak zrobiony przez sąsiada
    będzie tańszy a równie dobry. A sąsiad w razie awarii zareaguje
    równie szybko i skutecznie co renomowany producent składaka
    firmowanego przez znaną markę.