  • Data: 2010-04-20 20:34:30
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinCz wrote:

    > Eghmm... To była ironia....

    > Tam jest akurat Gigabyte.... Ciekawe są też płyty Foxconn'a, które wkładam
    > czasami do zestawów. Zgadnij komu dostarcza Foxconn swoje płyty?

    Nie muszę zgadywać bo wiem. Ale nie myślisz chyba, że jak Foxconn wypuści
    nowy model płyty, to IBM zaraz na drugi dzień ładuje go do swoich
    komputerów? Bo pan Czesiek ze sklepu załaduje.

    > Kiepski przykład.
    > W pierwszym przypadku 2 karty graficzne w SLI/Crossfire i mnóstwo
    > dodatkowych wentylatorów - czyżby komputer do grania? W drugim 4 dyski,
    > napęd optyczny i jeszcze kieszeń, a porównujesz to do zestawów biurowych.

    I co, komp do grania tak musi wyglądać? Tu masz komputer nie-biurkowy:
    http://media.shinyplastic.com/prodimg/dell-xps-730-h
    2c-inside.jpg

    > Popatrz na Lian-Li, Silverstone, Antec, Chieftec i inne które ważą trochę
    > więcej niż wydmuszka.

    Z chieftecami big towerami miałem do czynienia dosyć długo, drogie i nic
    szczególnie rewelacyjnego jeśli chodzi o ergonomię, trzeba się nieźle
    śrubokrętem namachać a i tak dostęp jest średni. Spasowanie powyżej
    przeciętnej składakowej, ale i tak przy firmowym kompie jest to jak
    stuningowany polonez przy audi w podstawowej wersji.

    Reszta - patrząc na allegro nie powaliła mnie na kolana - chociaż jak ktoś
    lubi błyszczące obudowy i kolorowe diody na wentylatorach, to pewnie będzie
    wnieobwzięty. Chociaż nie mam pojęcia co taka obudowa może mieć, żeby
    faktycznie warta była niespełna dwóch tysięcy (w promocji!)
    http://www.allegro.pl/item1001327162_promocja_nowa_l
    ian_li_pc_x2000w_z_oknem_lian_li.html
    To niebieskie to pewnie odblaski z BluRay-a? ;)

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl