  • Data: 2010-04-20 20:04:13
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK wrote:

> [...]
    http://www.redplanettrading.com/ebay/cases/optiplex7
    40/barebone/optiplex740_smt_barebone_inside_800.jpg

    http://www.pc.ibm.com/de/lenovo/pressephotos/imgs/pr
    odukte/thinkcentre/thinkcentre_a_serie/thinkcentre_a
    50p_internal.jpg

    > Znaczy się pusty komputer bez dysków itp?
    > Bo porównujesz coś "obsadzonego na maksa" gdzie kabli zasilających i
    > sygnałowych musi być wiele (choć faktycznie mogły by być ładniej
    > uporządkowane, pospinane, poukładane - co tam kto praktykuje) z gołym
    > biurowym czymś z jedym dyskiem i wszystkim zintegrowanym, gdzie zasilacz
    > nie ma ani jednej zbędnej wtyczki na zapas...

    http://img231.imageshack.us/img231/8065/delld.jpg
    Tu masz mój komputer z dwoma dyskami w mirrorze, DVD, dodatkowym panelem na
    z czytnikami kart na przedniej ścianie (szary kabel). Ponieważ komputer
    kupiłem bez dysku i bez taśm sata, włożyłem swoje - kilka cm za krótkie i
    dlatego idą trochę na ukos. Zwróć uwagę że cały komputer można otworzyć i
    rozebrać bez jednego śrubokręta - wszystko jest na ramkach i zatrzaskach,
    począwszy od kart rozszerzeń, poprzez urządzenia 5.25 cala, a na dyskach
    skończywszy. A z zasilacza jest jeszcze jedna duża i jedna mała wtyczka do
    zasilania.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl