  • Data: 2014-07-23 17:17:11
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 16:27:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Tak, tak, znam te mataczenia jaka to ona świetna i ludzie tylko
    > głupoty opowiadają.

    Jakie glupoty, wybierasz np trase najkrotsza, stoisz skrzyzowaniu,
    no i jedna droga do celu 10 km, druga 12, trzecia 15 czwarta 20 - to
    kazda nawigacja ma obowiazek po wjechaniu w druga droge mowic
    "zawroc". Przez kilometr.

    > Nawigacje tak, nie AM. Znaczy AM może i ma,

    Ma, patrz parametry.

    > ale to co tam jest nadaje
    > się do pchania karuzeli i niestety często powoduje właśnie jazdę
    > w kółko, a nie wykrywanie czegokolwiek.

    Nie mowie nie. Jesli w powyzszym przykladzie mozna z drugiej drogi
    skrecic pare razy i dojechac do punktu poczatkowego - to jesli ten
    objazd jest krotszy niz 2 km, to nawigacja powinna wlasnie jego
    zaproponowac.

    Ale prosze bardzo, niech sobie AM bedzie zla.
    Osmand oczywiscie zrobi to lepiej ?
    A jak inna nawigacja poprowadzi bez petli ?

    > ... prowadzi w kółko...
    > Tak, powinna, ale tego nie robi.

    Oczywiscie ze robi. Nawet wczesniej, bo mam ustawione
    "unikaj zawracania".
    Tylko oczywiscie bywa jak wyzej - ze lepsza trasa to petelka do
    poczatku.
    I wtedy pomaga "zablokuj odcinek" ... wiec jak sie blokuje w osmandzie
    czy innych nawigacjach ?

    > Czasami - coś dużo tych czasami :(

    Bo od topologii ulic zalezy. W jednym miejscu jest prosto, w innym
    petla lepsym rozwiazaniem.
    No ale jesli znasz nawigacje, ktora unika prowadzenia po pętli, to sie
    pochwal.

    > Tak, ja opisywałem zachowania np. w Bystrzycy Kłodzkiej.
    > Same kumulacje.

    A to napisz jeszcze raz co tam bylo.

    No ale nic - sam ostatnio ganie, wpisz trase z wrocka do Karłowa :-(

    Co i tak jest lepiej niz Osmand/UMP, ktoremu Karłów cos sie nie
    podoba. :-)

    J.