  • Data: 2014-07-24 20:23:45
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 18:56:57 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-07-24 17:26, J.F. pisze:
    > (...)
    > Pisałem już.

    W Bystrzycy ? Malo dokladnie.

    > Hmmm, skoro źle wyznaczyła i jest problem, to raczej niekoniecznie
    > tak działają wszystkie nawigacje.

    Masz trase wyznaczona, ale zjezdzasz z niej. Nawigacja wyznacza nowa.
    Ta nowa moze prowadzic "w kolko" do punktu pierwotnego zjazdu.
    Ale wyznaczona zostala juz poza tym punktem, wiec nie ma calego kolka.

    Tylko jeszcze prosze o przyklad nawigacji, ktora robi inaczej,
    patrzy sie wstecz jak kierowca jechal i unika kolek ...

    Mozesz tez pokazac nawigacje ktora wyznacza trase z kolkami.
    Bardzo ciekawy to program musi byc.

    Tylko nie mow ze AM w Bystrzycy - konkrety prosze - skad i dokad.

    > Litości - dyskusja jest o nawigacji na Androida i te z definicji
    > mają funkcjonalność on-line.

    Nie, z definicji to nie.

    > Jak nie mają to lipa. Czasy się proszę
    > kolegi zmieniły i należy jednak korzystać z dobrodziejstw cywilizacji.

    Milosciwie panujaca Unia jeszcze nam nie calkiem oplat za transfer w
    roamingu obciela.

    > A ja myślałem, że jednak piszesz o doświadczeniach z AM + LiveDrive itd.
    > W końcu mowa o nawigacjach na Androida, a nie dedykowanych Win CE.
    > Znaczy jak zwykle piszesz nie na temat :P

    Pisalem od poczatku o czym pisze, ty sie jak zwykle klocisz nie na
    temat :-P

    > Podawałem.

    "Bystrzyca" to co prawda jest dokladniej niz "Warszawa"
    ale nadal g* warte.
    Co, mam wpisac dowolna trase przez Bystrzyce i zobacze kolka ?

    > Nieprawda - zareagowałem na Twoje twierdzenia o AM, a nie
    > OsmAnd. Podałem lepsze (IMHO) rozwiązanie. Na Androida.
    > Pisałem też, że nie za darmo.

    Naviexpert i tomtom ?

    No to sprawdzmy, trasa z Wroclaw ul Legnicka 19 do Opolska 19B
    https://www.google.com/maps/dir/51.1127336,17.017463
    /Opolska+19B,+Wroc%C5%82aw,+Polska/@51.1125524,17.01
    88169,16z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x470fc2c6a9ae
    3a53:0xb8703dea95a1d2d3!2m2!1d17.0789781!2d51.078163
    1!3e0
    https://goo.gl/maps/M9wtv

    Poczatek nas interesuje.

    Legnicka ma dwie jezdnie i 19 po zlej stronie lezy.
    Google widac jak prowadzi.
    A AM proponuje kolko przez Srodkowa i Rybacka. Co jest imo lepszym
    rozwiazaniem, szczegolnie w godzinach szczytu.
    A NE i TT co proponuje ?

    Bo jesli proponuja przez Srodkowa, to ...
    zaczynam hen wysoko na koncu Rybackiej 24.
    Ale skret w lewo w Legnicka niemozliwy, wypadek, musze skrecic w
    prawo. I mowisz ze nie zapetla sie ?

    > Zdziwisz się, ale nie. Nauczyłem się wierzyć dobrej nawigacji.
    > Moja lepsza połowa od dawna twierdziła, że przez to że oczywiście
    > wiem lepiej, prowadzę w korek, zamiast się słuchać jolki.
    > Cóż począć - żonka miała rację, a ja się musiałem nauczyć
    > jeździć zgodnie ze wskazówkami, a nie uważać, że wiem lepiej.
    > Oczywiście nie bezkrytycznie, niemniej racja leży po stronie
    > mojej żony :)

    No coz, znalem podobnego Niemca, tez mowil ze najlepiej wierzyc
    nawigacji.
    Ale potem sie spoznil godzine, bo najpierw wypadek (co prawda nie mial
    szans, swieza sztuka), a potem korki ... i nastepnym razem spytal
    doswiadczonych ludzi.

    Ci jak sie okazalo tez go wprowadzili w korki ... po prostu w piatek
    po poludniu zadna nawigacja w Niemczech nie pomoze :-)

    > Podtrzymuję swoją opinię.

    No coz - patrz wyzej, lepsza petelka 350m, czy dwa razy po kilometrze?

    Ale to google, czekam na informacje jak to te "lepsze" policza ...

    J.