  • Data: 2014-07-24 16:18:53
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 07:53:21 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jechałem i to zasadniczo zamyka dyskusję.

    Ale nie napisales gdzie dokladnie tak jechales.

    > Jazda w kółko to nie jest lepiej i do niczego nie prowadzi.

    Prowadzi, jesli np przypadkowo pojechales zla droga.
    Albo nieprzypadkowo, tylko np zjechales do toalety.

    A poza tym - jestes w jakims punkcie, nawigacja wylicza ze optymalna
    trasa prowadzi w kolko, tylko ze ona nic nie wie ze to jest kolko, bo
    dla niej to jest juz tylko wycinek kolka. To dlaczego mialaby
    prowadzic nieoptymalna droga ?

    No owszem, moglaby sprawdzac ze planowana droga to ja juz w tej sesji
    jechalem i obliczyc inna ... tylko ktora nawigacja tak robi ?

    A potem ja zawracam bo widze swoj blad, a nawigacja uparcie odmawia
    poprowadzenia dobra droga, bo tam juz jechalem ... do d* z taka
    nawigacja.

    > Ciekawe w jakim celu.
    > Widzisz, jakoś w tych które wymieniłem niczego nie muszę klikać
    > w ten sposób i w kółko nie prowadzą.

    Bo w zadnej z nich chyba nie trafiles na sytuacje ze widzisz korek
    przed soba, a w bok droga prowadzi. Zjechac, nie zjechac ?
    A jak zjechales ... to co, twoje ulubione nawigacje wybiora calkiem
    inna droge do celu ? Durne jakies - dobra nawigacja powinna jak
    najszybciej na dobra, czyli pierwotna droge sprowadzic.

    > Nie potrzebuję navi do której
    > trzeba dorabiać ideologię i jeszcze doktorat zrobić. Jeszcze ja
    > to pół biedy, ale jak ma z tego żona skorzystać to już w ogóle.
    > Trasa klik, klik i pojechał.

    No i pojedzie. Chyba ze na remont trafi :-)

    > Jest taka funkcja - omiń korek, długość na oko i tyle.

    W Osmandzie, ktorego tak tu chwala, tez jest ?

    > No to poszedłeś po bandzie.

    Taka prawda. Mam jechac np do Szczecina, to sie nie bede nawigacji
    pytal jak wyjechac z Wrocka. Wiem jak sie jedzie do Zielonej Gory.
    Nawigacja ma swoja koncepcje, ja swoja, i doceniam to ze szybko
    przelicza trase po kazdym skrecie niezgodnym z jej koncepcja (*).
    Osmand tego nie potrafi, przynajmniej nie u mnie.

    Owszem, czasem bywa zgubne - trzeba jednak pokonac lenistwo i wpisac
    punkty posrednie, a nie w paru wezlach uparcie z nia walczyc.
    Czasem warto jednak popatrzec co proponuje - mozna odkryc nowe drogi
    :-)

    (*) glupia sprawa - po pewnym czasie sie okazuje ze AM proponuje to co
    sam bym wybral. I nie wiem - zapamietuje moje preferencje drog,
    zapisuje sobie rzeczywista predkosc, czy to nowsza mapa, albo inna
    godzina i inne spodziewane korki ...

    > Naprawę spróbuj korzystać z czegoś innego, zobaczysz różnicę.

    Do niedawna bylem zadowolony. Teraz jakos dziwnie prowadzi.

    Ale temat o Androidzie ... nie, zdecydowanie Osmand nie dziala.

    J.