  • Data: 2014-07-24 22:11:12
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 21:11:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Pisałem też dokładniej i nie tylko o Bystrzycy Kłodzkiej.

    W tym watku ?
    Czy kiedys tam, nie wiadomo gdzie.

    > Spoko, tam samo warte jak Twoje dywagacje o Katowicach :P

    Katowice to pametam ze maja mnostwo jednokierunkowych.
    W takich warunkach "prowadzenie w kolko" ma wieksze szanse
    wystapienia.

    > Jednak pamiętasz.

    Sprawdzilem.

    > Niczego takiego nie napisałem - to jak zwykle Twoje sprowadzanie sprawy
    > do absurdu.

    No jak, pisales ze zona miala racje.
    Z tym sie akurat nie kloce, dobra nawigacja on-line powinna liczyc
    lepiej.

    > To Twoja prywatna opinia i możesz się jej trzymać.

    Nie, to doswiadczenie :-)

    > Niczego to jednak nie zmienia w zakresie złego prowadzenia przez AM.
    >
    > Kup i sprawdź. Możesz też pożyczyć.

    Tak trudno siegnac po telefon i wpisac dwa adresy ?

    Ale NE ma 7 dni darmo ... no i wyznacza tak jak google. Wiec nie
    pokaze jak prowadzi w kolko, albo musze pomyslec nad innym przykladem.

    Za to mozemy podyskutowac nad tym ktory lepiej prowadzi.

    Ale tak z ciekawosci wpisuje kolejna ulice, startujemy z Mlodych
    Technikow 1. Prowadzi objazdem na polnoc ... zaraz, to czemu nie
    zaproponowal poprzednio takiego objazdu ?
    Aaa, bo skrzyzowanie z MT ma rozpisane jako trojkacik z dwoch
    jednokierunkowych ulic.
    http://traffic.naviexpert.pl?ts=s&qs=M%C5%82odych%20
    Technik%C3%B3w%201,%20Wroc%C5%82aw,%20Polska&cp=51.1
    13060266153006,17.011899948120117,18&aml=tp&ai=68124
    9551

    A ten "trojkacik" wyglada w rzeczywistosci tak:
    https://www.google.com/maps/place/M%C5%82odych+Techn
    ik%C3%B3w,+Wroc%C5%82aw,+Polska/@51.1161624,17.01273
    26,49m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x470fe9fd6be5dadf:0x
    a278819a6e0af33e

    Wystarczy podac MT 5 i wyprowadzi na poludnie,z powrotem na Legnicka.

    Tylko jak podac - robie edycje trasy, poprawiam nr - nie znaleziono.
    Trzeba wpisac od nowa. Co za zlom. No ale jak na program dzialajacy
    jeszcze na dumbfonach to calkiem dobry.

    J.