  • Data: 2014-07-23 16:27:00
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 11:17, J.F. pisze:

    > Jesli w pewnym punkcie X optymalną trasa jest A, to naturalne jest ze
    > w pewnym otoczeniu pkt X optymalna trasa jest nadal A.
    > Nawigacja po zjechaniu z trasy powinna wiec nakazac "zawroc".

    Tak, tak, znam te mataczenia jaka to ona świetna i ludzie tylko
    głupoty opowiadają.

    > Oczywiscie nawigacje, a przynajmniej AM, wiedza ze kierowca nie
    > zjezdza bez powodu, i maja opcje "unikaj zawracania".

    Nawigacje tak, nie AM. Znaczy AM może i ma, ale to co tam jest nadaje
    się do pchania karuzeli i niestety często powoduje właśnie jazdę
    w kółko, a nie wykrywanie czegokolwiek.

    > A Osmand ma ?

    Nie wiem, pisałem o MA i to nie pierwszy raz. Nic się w tej materii
    nie zmieniło od lat.

    > W trakcie dalszej jazdy mijamy kiedys granice powyzszego obszaru, i

    ... prowadzi w kółko...

    > wtedy nawigacja powinna sie przelaczyc na nowa, lepsza trase,

    Tak, powinna, ale tego nie robi.

    > obowiazujaca w nowym obszarze. Ktora czasami moze zawracac do pkt X.
    > To matematyczny wynik - nawet w osmandzie obowiazuje.

    Czasami - coś dużo tych czasami :(

    > A w centrum Katowic, z uwagi na mnogosc jednokierunkowych, problem
    > moze byc spotegowany. Nie ma tak, ze jak skrecisz gdzies w bok, to
    > potem szybko dojedziesz do celu inna droga.

    Tak, ja opisywałem zachowania np. w Bystrzycy Kłodzkiej.
    Same kumulacje.