  • Data: 2014-07-24 23:31:19
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 22:25:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Pamiętasz jeszcze w czym miała rację?

    W tym, ze trzeba sluchac Jolki :-)

    > Cóż, nie kupiłem nawigacji by sobie robić eksperymenty przed ekranem
    > komputera, tylko po to by mnie prowadziła dobrze w czasie jazdy,
    > w zależności od warunków, godziny itd.

    Zebys choc napisal ze nie chce ci sie schodzic do garazu ... a i tak
    bym nie uwierzyl, bo przeciez NE w telefonie :-P

    > Wiesz, od dyskusji to mnie nie poprowadzi lepiej - ja to weryfikuję
    > IRL, w konkretnych warunkach.

    No to masz konkretne warunki, Legnicka 19, a chcemy jechac na Opolska.

    Mozna dwa razy po kilometrze glowna, mozna 150m osiedlowa ... co
    lepiej ?
    A nie, przepraszam, na koncu tej glownej swieci S3, wiec NE zawraca w
    Braniborska, dalej Kosciuszki ... a niech sp* z taka trasa.
    Wystarczy przestawic start o 50m, na Srodkowa 1, i juz sie robi 2km i
    2 minuty mniej, wiec czemu sam nie skreca ?

    o, dwa dalsze testy ... cos mu sie odwidzialo, juz nie chce przez
    Braniborska, tylko zawraca przed nia ... ale tam drugi S-3 swieci i
    nie wolno :-)
    A i znalazla sie krotsza droga, trzeba wlaczyc alternatywne trasy, to
    poprowadzi przez Srodkowa. Tylko czemu to sie nazywa "Glownymi
    drogami" ? A pierwsza trasa "Omija korki" - 23:00, jakie korki ?

    A Ty NE polecasz, bo swietnie dziala i nie petli ?

    J.