  • Data: 2014-07-24 21:11:44
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-24 20:23, J.F. pisze:

    > W Bystrzycy ? Malo dokladnie.

    Pisałem też dokładniej i nie tylko o Bystrzycy Kłodzkiej.

    > Tylko jeszcze prosze o przyklad nawigacji, ktora robi inaczej,
    > patrzy sie wstecz jak kierowca jechal i unika kolek ...

    Podałem Ci przykłady nawigacji, które w tych samych warunkach
    prowadziły poprawnie, a nie w kółko.

    > Nie, z definicji to nie.

    Skoro nie, to nie bardzo jest o czym deliberować.

    > Milosciwie panujaca Unia jeszcze nam nie calkiem oplat za transfer w
    > roamingu obciela.

    Normalnie straszne. Chcesz mieć dobrze to zapłać. Już pisałem, że za
    darmo to nic nie ma.

    > Pisalem od poczatku o czym pisze, ty sie jak zwykle klocisz nie na
    > temat :-P

    Mylisz się - napisałem o AM, ja się to tego wpisu odniosłem, okazuje
    się że masz tylko doświadczenie z jakąś starą AM bez Livedrive i nie
    masz doświadczenia w zakresie innych płatnych nawigacji korzystających
    z informacji on-line.

    > "Bystrzyca" to co prawda jest dokladniej niz "Warszawa"
    > ale nadal g* warte.

    Spoko, tam samo warte jak Twoje dywagacje o Katowicach :P

    > Co, mam wpisac dowolna trase przez Bystrzyce i zobacze kolka ?

    Tak wpisz sobie, może być przez Hradec Kralove :)

    > Naviexpert i tomtom ?

    Jednak pamiętasz.

    > No coz, znalem podobnego Niemca, tez mowil ze najlepiej wierzyc
    > nawigacji.

    Niczego takiego nie napisałem - to jak zwykle Twoje sprowadzanie sprawy
    do absurdu.

    > Ale potem sie spoznil godzine, bo najpierw wypadek (co prawda nie mial
    > szans, swieza sztuka), a potem korki ... i nastepnym razem spytal
    > doswiadczonych ludzi.
    >
    > Ci jak sie okazalo tez go wprowadzili w korki ... po prostu w piatek
    > po poludniu zadna nawigacja w Niemczech nie pomoze :-)

    To Twoja prywatna opinia i możesz się jej trzymać. Niczego to jednak
    nie zmienia w zakresie złego prowadzenia przez AM.

    > Ale to google, czekam na informacje jak to te "lepsze" policza ...

    Kup i sprawdź. Możesz też pożyczyć.