  • Data: 2014-07-24 22:25:59
    Temat: Re: Jaka nawigacja do telefonu Android?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-24 22:11, J.F. pisze:

    > W tym watku ?
    > Czy kiedys tam, nie wiadomo gdzie.

    Ty wiesz gdzie :)

    > Sprawdzilem.

    Widzisz, czasem warto :P
    Czasem Ci się zdarza :)

    > No jak, pisales ze zona miala racje.

    Pamiętasz jeszcze w czym miała rację?

    > Z tym sie akurat nie kloce, dobra nawigacja on-line powinna liczyc
    > lepiej.

    No i o takich zasadniczo dyskusja się zaczęła - zerknij na post otwarcia:
    1. AM + Yanosik (on-line, Android)
    2. "do innych zastosowan instaluje OsmAnd Mapy i Nawigacja (mapa
    offline, idealna do lasu albo na wypad poza granice PL - zeby nie bylo
    roamingu) "

    > Nie, to doswiadczenie :-)

    Nie, prywatna opinia, która niczego nie zmienia w zakresie złego
    prowadzenia przez AM.

    > Tak trudno siegnac po telefon i wpisac dwa adresy ?

    Cóż, nie kupiłem nawigacji by sobie robić eksperymenty przed ekranem
    komputera, tylko po to by mnie prowadziła dobrze w czasie jazdy,
    w zależności od warunków, godziny itd.

    > Ale NE ma 7 dni darmo ... no i wyznacza tak jak google. Wiec nie
    > pokaze jak prowadzi w kolko, albo musze pomyslec nad innym przykladem.

    LOL

    > Za to mozemy podyskutowac nad tym ktory lepiej prowadzi.

    Wiesz, od dyskusji to mnie nie poprowadzi lepiej - ja to weryfikuję
    IRL, w konkretnych warunkach.