    Subject: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 21 May 2013 18:14:16 +0200
    From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura>

    W dniu 21.05.2013 o 15:52 Michal <s...@d...mailexpire.com>
    pisze:

    > Być może i przedszkole przyszłości oraz dzieci pewnego pasażera gdy
    > Sosna zaciągnie sieć, ale piszemy zasadniczo o komputerze do gier dla
    > 8-latka. Od tego zaczęło się pytanie.

    Wróż Maciej jakiś jesteś, że z góry wiesz, co będzie na tym kompie? Może
    zatrudnij się w TVN, albo jakieś stacji dla wróżbitów? Marnujesz się na
    grupach...

    > Jak już opanujesz trudną sztukę rozróżniania akapitów, wróć do
    > byznesmenach oraz polecaniu pobrania brakujących gier z torrenta,
    > zamiast z AMD Never Settle.

    I to ma świadczyć o wszystkich? Uogólniać to Ty idealnie potrafisz.
    Wszyscy są złodziejami/piratami/oszustami, a każdy złodziej to pijak, bo
    każdy pijak to złodziej! Ech...

    > Widocznie zbyt krótko masz styczność z usenetem, jeśli nie spodziewasz
    > się offtopów i wątków pobocznych. Kila osób, w tym ja, już Ci sugerowało
    Nom, zapomniałem, że na usenecie troli najwięcej...

    > by zejść z ceną z i7 na korzyść grafiki co najmniej R7870/7850 lub
    > GTX660 jeśli to ma być do gier. Ile razy można powtarzać to w kółko. Za
    A ile razy ja mam powtarzać, że jak najbardziej biorę pod uwagę i5,
    bardziej nawet niz i7? Jednakże co mi da suche: "weź i5 i kup wypas GPU",
    bez konkretów? Pisałem, ale wciąż wielu nie zrozumiało, że na procek, tym
    bardziej i7 wcale się nie upieram. Upieram się za to co do 32GB RAM, a
    nawet do 16GB, bo to też najmniej istotne i poza budżetem! To nie ja nie
    umiem czytać ze zrozumieniem i nie ja chcę się dowartościować...

    Wręcz przeciwnie - zapytałem.

    > to dyskusja dotycząca co mniej znanych aspektów prawa autorskiego jest
    > tu jak najbardziej na miejscu - polecam zdziwienie kolegi choćby z
    > To powszechnie popełniany błąd: zwracam uwagę na jego występowanie w
    > mediach (czasopisma/tv/radio) gdzie dość często pada koślawy wzór
    > "siódme: nie kopiuj na lewo" i zaraz potem "Dobry Jaś pożyczył (w
    > znaczeniu umowy użyczenia) od kolegi".

    P/w nie dokarmiam troli... Z mojej strony EOT z Tobą.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.