eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów?Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • X-Received: by 2002:a81:57cd:: with SMTP id l196-v6mr112766ywb.4.1540734544554; Sun,
    28 Oct 2018 06:49:04 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:57cd:: with SMTP id l196-v6mr112766ywb.4.1540734544554; Sun,
    28 Oct 2018 06:49:04 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.hi
    ghwinds-media.com!e5-v6no8897726qtr.0!news-out.google.com!c29-v6ni1066qtg.1!nnt
    p.google.com!e5-v6no8897716qtr.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 28 Oct 2018 06:49:04 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pr2l4e$bf9$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.174.184;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.174.184
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl> <pr2l4e$bf9$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 28 Oct 2018 13:49:04 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2208
    X-Received-Body-CRC: 2188934825
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642427
    [ ukryj nagłówki ]

    Problemy z akumulatorami w 126p pojawialy sie z winy uzytkownikow. W sprawnym 126p
    pradnica o oszalamiajacej mocy 180W dawala rade w zime doladowac po rozruchu.
    Uzykownicy sami niszczyli akumulatory. Nasluchali sie bajek o koniecznosci
    doladowania akumulatora przed zima. Wyciagali akumulator i podlaczali do prostownika
    bez problemu gotujacego elektrolit. A w 126p byly akumulatory nie tolerujace napiecia
    powyzej 14,5V. Do tego mocowanie akumulatora do karoserii nie bylo przyjemne. To go
    stawiali na polce nie przykreconego. Na dziurach podskakiwal i sie obtrzasala masa
    czynna. To wystarczalo zeby zabic akumulator w krotkim czasie. W efekcie braki
    akumulatorow na rynku wynikaly z ich duzo szybszego zuzycia. To samo sie dzialo z
    akumulatorami w Ladzie, Polonezie, 125p, Skodzie, Volkswagenie, Mercedesie itd. a one
    mialy alternatory.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: